Olasztrália leírása

március 22, 2014

Az Év Ausztrál Álomegyüttese - The Jezabels

Ugye tudjuk, hogy 1961 óta Ausztráliában minden évben megválasztják az Év Ausztrálját. Vagy inkább Év Ausztráljait, mert több embert is választanak több kategóriában. Ennek a hagyománynak a százéves évfordulója alkalmából 2011-ben meg is jelent az Év Ausztráljairól egy könyv, amit szeretnék is megszerezni, csak mindig elfeljtem mondani Grahamnek!

Na mindebből csak azt szeretném kihozni, hogy ennek a mintájára megválasztottam az Év Ausztrál Együttesét! Nem éltél, amíg nem hallottad a The Jezabels dalait! Egyszerűen varázslatos, magávalragadó hangulatuk van. Különösen annak, amit most itt is megosztok. A felfedezés előzményeként épp a The Temper Trapet hallgattam, mégpedig ezt tőlük:



És épp arra gondoltam, bárcsak több ilyen hangulatú együttes lenne! És erre a kívánságra, mintha csak válaszolt volna, a tesóm szobájából egyszercsak felhangzott ez az álomdal:



Valahogy első hallásra is biztos voltam benne, hogy ausztrálok, de mégis szuper érzés volt, amikor ez ki is derült :) tesóm, akinek a felfedezést köszönhetem, meg is jegyezte: na, ezek szerint ilyen zene csak Ausztráliában készül :) és tényleeg!

Azóta már több dalukat is ismerem, majd még teszek fel párat. Hisz ahogy mondtam, számomra ők 2014 Ausztrál Együttese!

Nincsenek megjegyzések: