Olasztrália leírása

március 25, 2014

Twilightba vésődve, mindörökké

Mondanom sem kell, hogy még mindig olthatatlanul szeretem a Twilightot. Úgy is mondhatnám: még mindig be vagyok vésődve a Twilightba. Egyik este, épp nagyban újraolvasgattam, amikor hazajött anyu és azt mondta: "Bocsi, nem tudtam elugrani a postára, mert Aro jött." Erre én rögtön azt gondoltam: "Aro jött? És te még élsz?" - aztán rájöttem, hogy nem Aro, csak áruXD nem is válaszoltam anyunka rögtön, hagytam magamnak egy fél percet, míg visszarázódom a valóságba...

De egyébként még mindig a - Jacob szavaival élve, - a "farkasdolgokba vagyok bevésődve. És tegnap még Zonebbs-en is lett egy californiai levelezőtársam, aki még mindig szintén nagy fan, így most már angolul is megoszthatom róla a gondolataimat. Ez a levelezőtársam 15 éves, Marissának hívják és akkora fan, hogy még fanficet is ír róla. Bár ő Edwardba van belezúgva :) mondjuk ez még jó is így, mert így Jacobot megtarthatom magamnak :) pontosabban megtarthatnám, ha nem lenne Renesmee.. vááá! Bár ma rávettem magam, hogy megnézzem a BD második részét és ott sokkal tündéribb ő is, mint a könyvben.

Egyébként, ha már szóbahoztam mindkettőjüket, mármint Renesmee-t és Arót is, a képességeiken gondolkoztam. Ugye míg Aro érintés útján emlékeket tud lehívni egy embertől vagy egy vámpírtól, addig Renesmee érintés útján emlékeket ad át. Renesmee ad, Aro kap. Na és emiatt gondolkoztam azon, hogy amikor találkoztak, honnan tudta Aro, hogy amit lát, azt Renesmee képessége miatt látja, nem pedig ő maga hívta le tőle?

Na igen, ha az embernek sok a szabadideje, könnyen belemerül az apró részletekbe :)

Ja, amúgy Bellára még mindig haragszom, amiért leteremtette Jacobot a bevésődés miatt, dehát Bella már csak ilyen. Marissa sem szereti őt igazán. Na most megyek is és megnézem, írt-e délelőtt óta. Akkora fanok vagyunk, hogy együtt írunk fanficet :) vagyis.. na jó ez így nem teljesen igaz, mert a kivitelezés az ő dolga, de kért, hogy adjak ötleteket.

Nincsenek megjegyzések: