Olasztrália leírása

április 16, 2012

Angolozó nyuszikaaa:D

Nna mégis jövök egy kicsit :)

A cím rólam szól :O Mindjárt bővebben írok róla.

Olyan pörgős napom volt! Igazából már korán reggel kidobott az ágy és azóta szinte folyamatosan dolgoztam vmin a hétre, meg angolra :) holnap lesz a tavaszi szünet utáni első napom az egyetemen és már úgy várom!:D

Erről jut eszembe: terveztem, hogy felteszem a szakdoga-sztorim harmadik részét. Ez hamarosan jön, csak mostanában mindig annyimás blogfrissítő ötletem is van.

Pl. ami miatt most megint billentyűzetet ragadtam, az ismét az angol:D hihetetlen, hogy mennyire bátortalan vagyok még mindig, ha angolul kell írnom vagy beszélnem :( ma pl. ki kellett töltenem egy angolul írt kérdőívet, aminek a nagy része csak ilyen aláhúzogatós volt, viszont az uccsó kérdés kifejtős. De írták, hogy ha gondolom, magyarul is válaszolhatok. Hát.. annyira féltem, h angolul esetleg elírnék valamit és félreértenék, h inkább tényleg magyarul válaszoltam az uccsó kérdésre. Most ez így nem volt gáz, mert csak az Erasmusos formaság miatt volt angolul, de valójában magyarok nézik át.. na de nem mindig lesz ez ilyen egyszerű!

Úgy szégyellem, hogy Ausztráliáról álmodozom, miközben nyuszi vagyok angolból :( Hát nemellentmondásos? De ha már Ausztrália: lehet, épp ott van a gyógyír a bátortalanságomra :) pontosabban ott is a több angol nyelvű ország közül:D Csak az a legszimpibb:O már napok óta gondolok arra, hogy kereshetnék újra egy ausztrál levelezőtársat. Tavaly volt két srác (lányoknak is írtam, de valahogy mindig a pasik válaszoltak:D). A kontaktolás jól is indult mindkettőjükkel, csak aztán egy idő után eltűntek:O egyikük, Cal közel egy hónap után, Chris pedig öt hónap után. És mivel nagyon beleéltem magam, hogy yeah, végre vannak emberek, akiknek a révén kapcsolatot teremthetek álmaim földjével és még az angolt is gyakorlom, - hogy amikor már nem válaszoltak, vagy csak ritkán, jóformán belebetegedtem:S de lehet, ha most írnék vkinek, nem tűnne el egy idő után? Valahogy hiányoznak már a távolról jövő mailek!:D szóval lehet, hamarosan újra megpróbálom :)

Annál is inkább, mert a ma esti angolórámon egy csomó nyelvtani dolog úgy ugrott be, hogy "ja hoppá, tényleg, ezt Cal is így írta, wow, ezt meg Chrisnél láttam, és jééé, ezt meg az AustraliaDay honlapján!" És így már mindjárt könnyebb volt beazonosítani és megjegyezni! :) Szóval az angolos segítség, a lehetőség adott, csak élnem kell vele! ;)

2 megjegyzés:

desireoflove írta...

En is igy voltam/vagyok hogy nem akarok es felek megszolalni. Irni nincs gond, mert atolvasom es rajovok mit kell kijavitani de ha beszelek akkor nem.
Amugy nekem is van ket baratnom akikkel angolul kezdtunk irni facebook-on, mert a nyelvvizsgarjukra kell keszuljenek es igy segitek nekik. :)
Az egyik lany tanul olaszul ugyhogy ugy volt, hogy a nyaron inteziven beleteszem magam az olaszba es akkor majd o fog nekem segiteni :D de igazabol szerintem ne felj irni es megszolalni, mert ha erted a dalok szoveget es amikor irtal a ket sraccal minden rendben volt akkor nincs gond!!

Djarimirri írta...

ezer bocsi az eltűnésért!
Most már újra leszek többször :) legalábbis a terv szerint:D
Köszi a biztatást! :) igyekszem én is leküzdeni ezt a félelmet.. jaj, erről most eszembe jutott egy frissítés-téma, na majd egyszer:O
Tök jó, h van a közeledben, aki tanul olaszul és tud neked segíteni! Ha egyszer élőben is talizunk én is szívesen segítek majd! ;)
de egyelőre: találtam egy olasztanító blogot, amikor Itáliában élő magyarok blogjait kerestem. Szerintem nagyon jó, áttekinthető, egy olyan lány ad benne kezdőknek nyelvleckéket, aki már évek óta Genovában él és fordítóként dolgozik!
a leckékhez feladatokat is szokott adni a nyelvtanuló olvasóinak, amiknek a megoldását el lehet küldeni a mailcímére,így visszajelzést is kérhetsz tőle dolgokról! :)
a blog címe: http://olaszultanulok.blogspot.com/