Olasztrália leírása

április 14, 2012

Péntek 13 - avagy az apró örömök napja ;)

Ahogy a címből is látszik: most nem ismeretterjeszteni vagy fordítani fogok, hanem kicsit írok a tegnapi napomról:O

Tegnap ugye péntek 13 volt; nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nem hiszek az ilyen napokhoz kapcsolódó babonákban. Sőt, nekem az ilyen napok sokszor még szerencsét vagy jó híreket is hoznak, szóval úgy érzem, tényleg semmi okom hinni a babonában (na most ezt gyorsan le is kopogom..XD)

A nap derűjét apró örömök sorozata adta.

Először is az, hogy olyan igazi, tavaszi péntek volt, vidám, napos idővel. Bárcsak húsvétkor is ilyen lett volna!:D És mivel anyu tegnap csak délre ment dolgozni, nekem meg ugye még mindig tavaszi szünetem van, reggel elmentünk ruhatár-felfrissítő körútra. Választottam is egy kényelmes nacit, aminek a színei is a tavaszi vidámságot árasztják :)

Aztán, mivel a Pennyben épp olasz hét van, lecsaptunk rá és ott is bevásároltunk. Vettünk háromféle olasz sütit, szószokat, na meg persze raviolit is, így a fínom ebédem is megvolt :) (L)Péntek 13:D(L) Hehe, méghogy balszerencsés!:O

És az apró örömök sorozatának itt még mindig nincs vége: csak délután jöttem a géphez és a mailcímembe belépve nagy meglepetés fogadott: Judit, Ausztráliából, rátalált a blogomra és írt is az előző bejegyzésemhez!!! Mégjobban feldobta a napomat! ;) Ezúton is köszöntöm őt sok szeretettel! :)

Ezután még az este sem múlt el meglepetés nélkül: mivel nagyon szeretem a kvízműsorokat, ha van időm, mindig megnézem az M1-en a Maradj talpon-t meg az RTL-en a Safe-et (igen, visszatért!!!). És tegnap a Maradj talponnak egy különkiadása volt, vagyis gyereknap volt benne:D 12 évesek mérhették össze a tudásukat! Persze hozzájuk illő kérdéseket kaptak és nagyon ügyesen játszottak! A győztesek értékes tárgyjutalmat kaptak. Pl. az egyik kislány, aki hét párbaj után 825 ezret nyert, ebben az értékben a következő ajándékokat kapta: laptopot, hifit, családi belépőt egy ókori történelmi élményparkba lovaglási lehetőséggel, ami a kislánynak találó is volt, hiszen nagyon szeret lovagolni. Jó érzés volt látni, hogy a játék szervezői még erre is gondoltak); ezen kívül elvihette az osztálytársait élményfürdőzni az Aquarenába. Engem nagyon meghatott az a bátorság, talpraesettség, ahogy a kis 12 évesek játszottak és az is, ahogy jutalmazták őket. A műsor végén épp az jutott az eszembe, hogy igen, ez az, végre egy szép, kedves dolog a médiában, aminek még értelme is van! Valóságshow-k helyett sokkal több ilyennek kellene lennie!

Száz szónak is egy a vége: kérek még több ilyen péntek 13-at!:D

Nektek milyen volt a tegnapi nap?:O

5 megjegyzés:

JuditAu írta...

Igazan orulok, hogy sikerult hozzajarulnom a vidam pentek 13-hoz! :))))

desireoflove írta...

A pentek 13 nem minden esetben szerencsetlen ;)
De orulok, hogy jo napod volt. :D
Nekem is szerencses volt igazabol hiszen nem mentem suliba, mert "beteg lettem". Az utobbi idoben nem sokat ettem es ittam ezaltal legyengultem, de egyebkent jo volt nekem is. ;)

Djarimirri írta...

JuditAu: de mééég mennyiree! :-)
ez a blog többek között azért is született, hogy ennek a révén veletek, ausztráliai magyarokkal is felvehessem a kapcsolatot, ezért is örülök nagyon, hogy rátaláltál! :)

Djarimirri írta...

Desireoflove: jesszus! :( nagyon megijedtem ettől a hírtől...:(
de remélem, már jobban vagy, pihentél, ettél-ittál a hétvégén sokat és feltöltődtél!
Vigyázz magadra! :)
sok sok pusziii :)

desireoflove írta...

Bocsanat:$ nem akartalak megijeszteni :)
Igazabol jobban lettem ahogy vesszuk, de aztan hetfotol megint nem voltam, mert nem ereztem jol magam, utana kedden lementunk Krisztaekkal labdazni, jott tesom is, de fel kellett jonnom, viszont csutortokon mar oke voltam, csak nem birtam labra allni az izom laztol, ugyhogy csak penteken voltam suliba. :D