Olasztrália leírása

április 02, 2012

Szombati küldetés sikeresen teljesítve :)

Örömmel írhatom, hogy a szombati küldetés jól sikerült! Igaz, a szabadba végül nem mentünk ki az erős és hideg szél miatt, de fél 9-kor lekapcsoltunk mindent a lakásban. Én, mint (leendő ausztrál:D) küldetésszervező, a szobámban ill. tesóm szobájában már du. 3-kor lekapcsoltam a konnektorokat (tesóm nem volt itthon szombaton, így könnyű volt), de a lakás többi kütyüjét fél 9-kor kapcsoltuk le. Fél 9-ig tévéztünk, aztán visszaszámlálással percre pontosan fél 9-kor a tévét is kikapcsoltam, anyu meg kihúzta a hűtőt. És annyira biztire akartam menni, hogy végül a kapcsolószekrényben is offoltunk mindent :) szóval a lekapcsolós bekapcsolódás igazán teljes volt! És engem annyira feldobott, amikor arra gondoltam, hogy fél 9-kor Magyarország nagy részén és Európa számos országában tették ugyanezt (most a többi földrészt nem tudom, de gondolom, hogy minden földrész saját időzónájának megfelelően kapcsolódott le, tehát pl. az akció szülőföldje, Ausztrália már akkor, amikor nálunk még csak délelőtt volt.) Jó érzés volt egy olyan akció részesének lenni, amihez az egész világ csatlakozott. És mielőtt elfelejtem: tettem egy fogadalmat, hogy ezentúl jobban odafigyelek arra, hogy kihúzzak mindent, amit épp nem használok. Ezen kívül az újrahasznosításra és szelektív hulladékgyűjtésre is - bár utóbbit már gyakorlom egy ideje :) ennek az akciónak ez is az üzenete; és nemcsak egy napra szól, hanem egész évre és még tovább!

Az akció idejét egyébként mi még meg is hosszabbítottuk, mert fél 10 helyett csak negyed 11-kor kapcsoltunk vissza mindent:D

Csak egy valami szomorított el: a város fényei egész idő alatt égtek :( ez sajnos tavaly is így volt, ami azért kár, mert pl. Esztergom is csatlakozott, akkor Dorog miért nem tudott?:S De azért remélem, hogy az utca fényei ellenére a miénken kívül több lakásban kialudtak a fények a Föld Órája alkalmából.

Ami pedig az utcát illeti: amilyen elszánt vagyok, jövőre talán már ezt is megszervezem:D Na jó, persze ezt nem gondolom komolyan, hisz a családot azért könnyebb rávenni, mint a polgármestert. :) És annak nagyon örülök, hogy a családot ilyen könnyű volt! ;)

2 megjegyzés:

desireoflove írta...

Kicsit eltuntem, bocsi!!:$
Suru programom felul elegge nem tudom hol all a fejem, de itt vagyok:D
Amugy orulok, hogy sikerult megszervezned!!
Itt is csinaltak sokan, de en teljesen megfeledkeztem rola, illetve nem is ezzel foglalkoztam szombaton. :/ De azert orulok, hogy valakinek eszebe jutott!! :D

Djarimirri írta...

semmi gond az eltűnéssel, megértem :) május-június körül VIZSGÁK MIATT sztem én is ritkábban jövök majd:D az a lényeg, hogy szombatonként fel tudsz nézni és ezt nagyon kösziii :)

Hát majd jövőre gondolom ti is csatlakoztok ;) én csak bátorítani tudlak benneteket :) de igazából az én szervezésem sem sikerült volna, ha anyuék nem mondtak volna le az esti tévéről meg olvasásról:D de lemondtak arra az időre, ÉS ARANYOSAN FOGADTÁK A TERVET :) szóval mondhatom úgy is, h nélkülük nem ment volna, de ennek egyébként is épp ez az összefogás az egyik lényeges pontja :)
hajrá jövőre!:D