Olasztrália leírása

március 26, 2012

Első Bloggerbejegyzésem!:D

Hát eljött ez a nap is!:O már egy hete elterveztem, hogy a modern
Olasztrália ezen a napon fog megszületni itt a Bloggeren.

De nézzük csak: mit értek azalatt, hogy "modern Olasztrália"? Volt
kevésbé modern is?

Igen, volt, csak ti, Blogger-felhasználók nem láttátok, mert eddig a
Neonon, egy tinioldalon vezettem ezt a blogot közel egy éven át. De a
bloggerrel már régóta szemezek nemcsak azért, mert sokkal modernebb,
könnyen kezelhető, hanem... van itt a Bloggeren egy szuper közösség,
ami olyan emberekből áll, akikre felnézek és akiktől sokat tudok
tanulni. És mivel a blogjaik révén ismertem meg őket, de eddig csak
kommenteltem hozzájuk időnként - elhatároztam, hogy válaszként
áthozom ide (pontosabban újraélesztem) itt a saját blogom, hogy ők is
jobban megismerhessenek és így mégaktívabb tagja lehessek ennek a
fantasztikus bloggercsapatnak!

De kik is ők? Nem mások, mint az ausztráliai- illetve Ausztráliába
készülő magyarok, akiknek ezúton is szeretném megköszönni, hogy
élményeik és tanulságos történeteik révén bővíthetem az ismereteimet
az Ötödik Kontinensről, ahol még ugyan sohasem jártam, de mégis időről
időre egyre élénkebben él az álmaimban!

Az álmaimon túl ebben a blogban mindenről írni fogok, ami épp
foglalkoztat; s arról is, milyen az életem olasz szakos, angol
felsőfokú nyelvvizsgára készülő, álomépítő egyetemistaként:D
(nemsokára elmagyarázom, hogy függ össze az olasz szak és az angol
nyelvvizsgaXD)

Hát.. kezdetnek egyelőre ennyi, de hamarosan újra jövök!

P.S.: Azoknak, akik esetleg a Neonon is követtek: bár a Neonról eltűnt
Olasztrália, néhány ott megjelent bejegyzést ide is át fogok hozni a
tervek szerint. Csak az egész blogot azért nem akartam, mert egy év
alatt 192 bejegyzés jött ott össze és mivel itt úgyis új a társaság,
nekik is áttekinthetőbb elölről :)

4 megjegyzés:

Katie írta...

Üdv! :)

Djarimirri írta...

kösziiii! :-)

Névtelen írta...

Szia :)
Na, majd mostantól én is benézek hozzád.
Ausztrália engem is érdekel! Messzi és vonzó hely nekünk, Európaiknak.
A szép dolog, pedig,hogy az álmaidról írsz. Mindig is felnéztem olyan emberekre, akik felvállalták nyíltan vágyaikat!
Sok sikert! és drukkolok neked, hogy összejöjjenek az álmaid.

Djarimirri írta...

sziaaa :)
örülök, ha benézel! Én is hozzáadom a blogod a readeremhez, mert nagyon tetszik, ezért holnap ki is teszem ide Olasztráliára is, a kedvenceim közé, hogy mindenki elérhesse, aki engem is olvas :)

igeeen, AUSZTRÁLIAAA (L)
Lehet, nem véletlen, hogy az Ausztráliába mentem c. blogról találtam rá a tiédre is ;)