Olasztrália leírása

március 28, 2012

A Universal Channel rejtélyes reklámdala - vajon mi lehet?:D

A Universal Channel 2012-es bemutatójának a zenéje egyszerűen nem megy ki a fejemből. Nagyon megszerettem, csak egy a gond vele: nem értem a szövegét, így nem tudok rákeresni... ami miatt azért vagyok mérges magamra, mert ugye angol a szöveg.. bezzeg, ha olasz lenne, semmi gond nem lenne:D az olasz szavakat sokkal könnyebb hallás után leírni, mint az angolokat.. Ez az egy dolog zavar az angolban :( na, de hogy halljátok és lássátok, melyik az a reklám, most itt is megosztom. A magyar verziót nem találtam, viszont a csehek már feltették Youtube-ra (a cseh narrációt ne figyeljétek, csak az angol (egyébként nem túl hosszú) dalszöveget és ha van vmi tippetek, h mi lehet, légyszi írjatok! Előre is nagyon kösziiii!


P.S.: Én az elejét mindig úgy értem: "very ready" vagy "when you're ready"XD közel áll a valósághoz, vagy annyira nem? :D

Nincsenek megjegyzések: