Olasztrália leírása

március 31, 2012

A "Föld Órája" ausztrál! :)

Ismét itt a Föld Órája! Vagyis: ma este fél 9-kor a világ minden táján kialszanak a fények és nem is kapcsolják vissza őket fél 10-ig. Az akció célja, hogy ily módon is felhívják a figyelmet a környezettudatos és energiatakarékos életformára. S hogy miért írom a címben, hogy: "a Föld Órája ausztrál?" Nos azért, mert ennek a mozgalomnak épp Ausztrália volt a kezdeményezője 2007-ben, s az ötlet rövid idő alatt minden kontinensen elterjedt. Így 2007 óta minden évben szerveződnek környezetvédelmi és fénylekapcsolós rendezvények a világ minden táján, nagyjából mindig ugyanabban az időpontban, vagyis március végén. Én leginkább tavaly figyeltem fel erre a felhívásra, s tavaly az összes házi kütyünk lekapcsolásával mi is bekapcsolódtunk a programba, s márc. utolsó szombatján fél 9-től fél 10-ig sétálni voltunk. Rem. nem lesz hideg este, mert én most is le szeretnék kapcsolódni arra az időre, hogy bekapcsolódhassak ebbe az ausztrál kezdeményezésű programba :) Tavaly egyébként épp ennek a révén ismertem meg egy szuper együttest, akik a 2011-es Earth Hour videó zenéjét adták:



Lehet, hogy nem látszik rajtuk, de attól ők még ausztrálok!:D (A multikulti Ausztráliában bármi megtörténhet:O) méghozzá Melbourne-ből (2011 világelső városából!) indultak hódító útjukra. A következő daluk is szuper, tavaly zh-k előtt csomót hallgattam és utána mindig jókedvűen álltam neki a zh-nak ;) A kedvenc részem benne: "I don't understand, how this world will work cause time tell us nothing, I'll take a chance on something!" - rem. jól idéztem:D sokáig ez a rész volt az ébresztőhangom.



Am valaki meg tudná nekem mondani, hogy lehetne lefordítani ennek a szuperenergikus dalnak a címét?:D

2 megjegyzés:

desireoflove írta...

Valahogyan nekem is sikerult atkerulnom ide a neonrol! Igazabol meg mindig jobban tetszik ez a latvany, mint az ottani!! :D
Na de, a blogodat ezutan is olvasni fogom ahogy eddig is. Ki nem hagynam!! :D
Bar a zenet nem hallgattam meg, bocsi:$, nem vagyok valami zenes kedvemben, a cimet ugy forditanam, hogy "folyon lefele".
Remelem tudod ki voltam ;) bar azt hiszem en vagyok az egyetlen aki ekezet nelkul ir. :D

Djarimirri írta...

annyira örülök, hogy megérkeztél!! :) igen, ez a bloggerfelület ezerszer jobb és modernebb a Neonnál, mindig is jobban tetszett nekem is, csak ha márott voltam, akartam neki hagyni egy kis időt, csak amikor a statisztikából láttam, h nagyon nem olvastak már, akkor döntöttem el, hogy átjövök ide "szerencsét próbálni":D Aztán majd jön ahogy jön, de ha már itt vagy, úgysem adom fel!;)
ma még lesz vmikor frissítés, csak most hétvégére különböző szkennelős küldetéseket kaptam, de jövök, amint tudok :)
és: nanná, h elsőre megismertelek!:D bár itt a Bloggeren van néhány ausztrálmagyar, akik szintén ékezet nélkül írnak, de ők még nem tudják, h az én blogom is megszületett itt, mert még azóta nem írtam nekik, csak olvasom őket:D