Olasztrália leírása

április 16, 2012

Egy kis komment a Csillag születikhez

Szombaton elfelejtettem írni, hogy ettől a héttől lehet, kicsit ritkábban fog frissülni Olasztrália.. Tegnap volt a tavaszi szünetem utolsó napja, s így ettől a héttől már jobban el leszek havazva az egyetemi teendőimmel. De azért igyekszem frissülni, amilyen gyakran csak lehet!

Még múlt héten ígértem egy Csillag születikes kommentet... bár az az igazság, nem tudom, hogy Ausztráliában, ill. Kanadában mennyire tudjátok és szeretnétek követni... szóval bocsi, ha nektek kicsit off:D de mára még úgy tervezem, h más blogfrissítés is lesz, ha belefér az időmbe, csak ezt már régebben terveztem és nem akarom kihagyni.. Nos: ha jól emlékszem, említettem, hogy minden zsűritagot nagyon bírok, egy kivételével. Ez az egy pedig nem is lehetne más, mint a kritikus, aki a tiszta hangú Richárdot nem engedte tovább, de a trágár szöveggel bemutatkozó rappercsávót, Plazmát igen. Őt egyébként is mindenki nagyon édesnek és elragadónak találta, igaz, az ún. "produkciójából" alig lehetett érteni valamit, mert olyan trágár volt, hogy jóformán a háromnegyedét ki kellett sípolni. De a kritikus (nem nevezem nevén, aki követi a Csillagokat, bizti tudja, kire gondolok), még a legutóbbi válogatóban is megjegyezte magáról, hogy a zsűriben ő az egyetlen, aki a jóízlésű embereket képviseli.. vagy vmi ilyesmi, már nem tudom, h fogalmazta meg pontosan, csak ez volt a lényege.. hát, ki tudtam volna futni a világból! Meg még volt jó pár nem bejövős megjegyzése... Nem lesz a kedvencem, az biztos...

De egyébként a többi zsűritagnak teljesen igaza volt, amikor mondták, hogy 72-ből nagyon kevés az a 12 csillagjelölt, akik bejuthatnak az igazi döntőbe. De a párbaj jó ötlet volt; és örültem, hogy a két operaénekes közül a pasi jutott tovább, neki szurkoltam! Mondjuk persze, hogy neki, hisz nagyon szeretem a tenorokat:D a popénekes csajok, Jenny és... jaj nem emlékszem a másik csaj nevére:O viszont egy döntetlen párbaj után mindketten bejutottak, ami meglepett, de örültem neki :) Plazma is összemérte a szókincsét egy másik rapperrel.. na, rá különösen kíváncsi voltam, mert őt ugye azzal a feltétellel juttatták tovább, hogy a következő döntőre nem hoz csúnya beszédet. És nem is hozott! Mi több, így a második kör után még szimpi is lett nekem is, mert nagyon elgondolkodtatott a szövege, ami igazán a szívéből jött. Igen, a második körre elhittem, hogy van szíve!:D a másik srác szövegét nem is értettem, nem azért, mert kisípolták, hanem tényleg nem tudtam összerakni, mit akart mondani azzal a "mamahotellel":D Elsorolta egy szoba vagy egy lakás berendezéseit többször is és erre mondta azt Plazma, aki a háttérből figyelte: "az a nagy különbség kettőnk között, hogy míg ő arról rappel, ami körülötte van, addig én arról, ami bennem van!" és teljesen igaza volt! Szóval akármennyire is nem volt szimpi az elején Plazma, most örülök hogy végül ő jutott tovább, mert teljesen megváltozott!

Ööö.. most nincs előttem mind a 12 csillagjelölt, de azt hiszem, még a 72-ből is többenlettek volna, akiket beválasztottam volna. Mindenesetre, azért egész jó kis csapat jutott be az igazi döntőbe, szóval nagyon drukkolok nekik! Egyelőre én még nem választottam magamnak csillagot, mármint nem tudom, kinek drukkoljak legjobban, de majd a döntőkön kiderül:D

Na most egyelőre ennyi... Ha nem merülök el túlságosan az egyetemi dolgaimban, akkor ma még jövök.. de ha nem, akkor csak holnap.. majd kiderül!:D

3 megjegyzés:

desireoflove írta...

Szoktam nezni a csillag szuletiket, mert az X-Faktor bar a szivemhez nott, most hogy nincs unatkozom es jol jott a csillag szuletik.
A Robi nekem sem tetszik, fel perc alatt a plafonon vagyok tole :D
En sem valasztottam mondjuk meg, de a zongoras/enekes sracoknak is drukkolok mert az enekesnek ismerem az unokatesojat, Jennifer mar az X-Faktorban is megnyert, az opera enekes Janos is nagyon jo, a QuantumXXL is nagyon tetszik, ugyhogy nehez a dontes...(azokat soroltem akik eszembe jutottakxD).
De hajra mindenkinek!! Ok mar mind nyertek :)

Djarimirri írta...

tök jó, h szoktad nézni! :) akkor nem lesz off, ha róluk írok :)
így van, ők már mind nyertek! A ma esti első igazi döntőre mindenesetre nagyon kíváncsi vagyok! Főleg arra, h milyen hangulatban lesz "kedvenc" kritikusunk:O
valahol neki is drukkolok, h egyszer sikerüljön visszanyernie a szívét!:D

desireoflove írta...

Nem lesz az:) Igazabol meg tetszik is :D
Ja ez kicsit durva volt, de tetszik ;) Amugy szerintem ha igy fogja folytatni megverik, akkor talan megenyhul :D