Olasztrália leírása

április 10, 2012

Egy igazi, vidám húsvéti hétvége :)

Először is: bocsi mindenkitől, hogy ennyi időre eltűntem. Még péntekre terveztem egy bejegyzést, persze vidámabbat, mint amit akkor feltettem, de végül elmaradt:D húsvétkor pedig nem voltam a gépnél :)

De a húsvétom egyébként nagyon jól sikerült! :)

Szombaton apukámmal leutaztunk Kabára a rokonainkhoz (anyuék sajnos nem jöttek, mert anyu még szombat délelőtt dolgozott, tesómnak meg délutántól randija volt:D) Apu először csak egynapos villámlátogatást tervezett, amivel persze én több szempontból nem értettem egyet. Egyrészt, mert már január óta tervezem ezt a látogatást, csak eddig mindig közbejött valami:O másrészt, mert nagynénimen és nagymamán kívül még az unokatesóimmal is szerettem volna találkozni, akik viszont csak vasárnap jöttek. Ja és harmadrészt: tavaszi szünetem és húsvét is volt, amit most az egyszer igazán szerettem volna a tág családdal tölteni. És végül ez össze is jött :) apu rábeszélésében szerencsére nagynénim is segített, úgyhogy végül csak vasárnap este jöttünk haza :)

Szombaton még egész jó idő volt, így ebéd után ki tudtunk ülni csevegni a kertbe. Meséltem Magdi néniéknek az egyetemről, a vele kapcsolatos élményeimről, kicsit a szakdogáról és a terveimről (jaj tényleg, jól lemaradt a szakdoga-sztorim harmadik része a blogról, na majd jön..:O), meg persze kérdezgettem mindenkiről, aki még nem volt ott szombaton:D

Este húsvéti sonkás vacsi közben együtt néztük a Csillag születiket és megállapítottam, hogy Magdi nénivel mindenben egyet értünk ezzel kapcsban. De a Csillag születikes kommentjeinket majd egy következő bejegyzésben teszem fel.

Egy tévés kommentet viszont ebből a bejegyzésből sem hagyhatok ki: hogy lehet nagyszombaton katasztrófafilmeket adni? Ahogy a Csillagok után kapcsolgattuk, sehol egy vígjáték, vagy családi film, csak mindenhol katasztrófa meg krimi ment. De végül a zenecsatornán Magdi néni olasz koncertet talált:O

Éjfél környékén aludtunk el, de másnap fél nyolc körül már mindenki fenn volt, még én is. Apu csodálkozott is, mert szünetekben általában fél 9-nél, 9-nél előbb nem szokott látni.De elmagyaráztam neki, hogy olyan későn csak akkor szoktam kelni, ha tudom, hogy semmi különös program nincs a napra, viszont most, mivel Magdi néniéket nem láthatom mindennap, nem lett volna jó átaludni a délelőttöt :)

Arra is gondoltam, hogy reggeli után kiélvezem a kabai levegőt a kertben, viszont sajnos vasárnap már tényleg sokkal hidegebb volt, mint előtte, ezért kb. 20 percet voltam kint:O de apu annyira kertfanatikus, hogy amiben csak tudott, segített Magdi néninek. Még egy kicsit húsvéti nyúl is volt:D mert ő rejtette el a kertben az ajándékokat az ötéves Ádámnak és a kétéves Levinek.

Dél körül megérkeztek az unokatesóim is: a 31 éves unokanővérem, Eni a családjával és az unokabátyám,Karcsi a barátnőjével. Az érkezésükkel egy igazi vidám, élettel teli délután kezdődött :) Olyan jó volt újra látni őket! Ádi és Levi olyan sokat nőtt!:O hiába, ezelőtt csak tavaly szeptemberben láttam őket.. Miután vidáman felkutatták az ajándékokat a kertben, bementünk a házba, ahol a fiúk meglocsoltak :) de nemcsak Imi és Karcsi, hanem Ádi és Levi is, akik olyan szép locsolóverset mondtak, nagyon aranyosak voltak! Bár piros tojással nem készültem, valamivel mégis megleptem Ádiékat a locsolásért :) sőt az ötletem miatt még egy kicsit magamat is:D ugyanis egy percre én voltam az ausztrál húsvéti (erszényes) nyúl:O Hogy miért? Hát izééé... épp az a felső volt rajtam, aminek a hasán ilyen nagy kenguruzseb szerűség van:O Na, amikor láttam, h Ádiék készülnek locsolkodni, ebbe a zsebbe rejtettem a nekik szánt csokikat:D ők nem látták, viszont miután elmondták a verset és meglocsoltak, a kenguruzsebből előhúztam a csokikatXD

Aztán vidáman megebédeltünk - Magdi néni finomabbnál finomabb húsvéti fogásokkal készült, és a sütizés sem maradt el. Eni is hozott sütit, ami olyan finom volt, hogy Magdi néniének már nem is tudtam helyet hagyni:D ebéd közben megtudtam, hogy Karcsi és Eni járt környezetvédő szakkörbe! Persze, amikor még gimisek voltak :) Karcsitól rögtön kérdeztem is erről pár dolgot, de erről szintén külön postot írok, mert az Earth Hourhoz kapcsolódóan azóta egyébként is gyűjtöttem pár felfedezést, amit egy címke alá szeretnék venni majd. (igen, lassan elkezdem címkézni az írásaimat, hogyha egyszer sok lesz, akkor azért átlátható legyen a blogom:D)

Ebéd után Eni feltett egy kedves kérdést, amire bárkinek bármikor szívesen válaszolok, és ami miatt eléggé a középpontba is kerültem:D Ez a kérdés így hangzott: "Mi újság Ausztráliában?" :) Igen :) bár személyesen nem jártam még ott, álmaimban, lélekben és gondolatban mégis ott töltöm az időm egy részét; így az sem meglepő, ha még ilyen távolságból is vannak róla élményeim, felfedezéseim a net és a tv révén.:D El is kezdtem sztorizni, először csak Eninek, de végül azt vettem észre, hogy mindenki rám figyel :) egy regényesnek induló, majdnem öt hónapig tartó ausztráliai levelezésem történetét meséltem el, de aztán azt sem titkoltam el, hogy a misztikus 11. 11. 11-e óta mindent szeretnék felfedezni, ami a bennszülöttekkel kapcsolatos. Persze tudom, hogy ez ilyen távolságból tényleg igazi kihívás, talán furcsán is hangzik, de arról is írni fogok itt a blogon, hogy vannak olyan források róluk, amik még innen Mo-ról is elérhetők :) Meg folyamatosan gyűjtöm is a forrásokat, szóval semmi sem lehetetlen!:D

Hamar eltelt aztán a vasárnap délután: így van ez, ha jól érzed magad:D Kabáról feltöltődve, vidáman jöttem haza. A kabai látogatás egy igazi vidám húsvét vasárnappal ajándékozott meg, sőt, a fiúknak hála, még el sem hervadok :) itthon tegnap sajnos úgysem járt locsoló... akárki akármit mond, én szeretem ezt a hagyományt a húsvétban, kár, hogy errefelé már nem igazán tartják..

Mindenesetre, kabai húsvét forever!:D

3 megjegyzés:

desireoflove írta...

Igen, a husvetban a hagyomany a szep!!:) Bar itt aztan vegkepp nem tartjak, sajnos, pedig biztos elveznek a gyerekek!!
De orulok, hogy jol telt a hetveged, es mintha csak en irtam volna az idojarasrol. Szombaton itt is jo ido volt, de vasarnapra elegge lehullt a levego. :/

Djarimirri írta...

juj tényleeeg! arrafelé milyen a húsvét? Légyszi írj egy kicsit róla, akár a blogodon is, akár csak itt! ;)

desireoflove írta...

Mivel sokat nem szoktam blogba irni leirom oda! :)