Olasztrália leírása

augusztus 02, 2015

Néhány kedvenc párbeszédem vígjátékokból és még egy ausztrál dal

Három, számomra legviccesebb párbeszéd a Papák a partvonalon c. filmből, amit tegnap láttam:

Amerikai focista kisrác az olasz kisráccal:
Amerikai: Te, hogy van olaszul, hogy pizza?
Olasz: - Pizza.
Amerikai: - És az, hogy spagetti?
Olasz: - Spagetti. (persze olaszul a g előtt van egy néma h írásban, de ez most nem érdekes [a szerk.])
- Amerikai: - Akkor ez egy tök könnyű nyelv!:D

Másik: Az edző pasi egy csajnak:
- Hová valósi?
Csaj: - Ausztrál vagyok.
- Pasi: nahát, milyen jó a kiejtése!
Én meg elképzelem, amint rácsodálkozik, h "jééé, még Ausztráliában is beszélnek angolul? Pedig az tök messze van!":D

Harmadik: kávés párbeszéd:
- Milyen finom az ír krémkávé illata! Mi van benne?
- Hát krém, meg ilyen ír dolgok.
Wow!XD

Egyik 2011-ben látott filmben meg:

- "Haver, kapd össze magad, mert már Ausztráliával is beszéltem!"
- "Mármint Ausztriával, ugye?"
- "Hát jó, akkor azzal, na!"

XD hát azért még mindig van különbség köztük. Ja meg az egyik film elején volt:

Pasi egy csajnak: "nagyon tetszik a kiejtése. Talán new jersey-i?"
Csaj: "nem, ausztriai vagyok."
Pasi: "Ah Ausztria! A kenguruk földje!"
És a csaj még csak meg sem cáfolta! Vajon ő hány kengurut látott pl. Bécsben?:O vagy Linzben, Grazban vagy akármelyik osztrák városban?XD
A nevük tényleg nagyon hasonlít, de csak annyi a közös bennük, hogy ugyanolyan messze vannak egymástól :)

jó, mondjuk bevallom, a németországi táborokban én is gyakran mondtam az osztrákokra, h Australian, de én nem azért, mert keverem, hanem, mert egyébként is sokkal többet mondom azt, h Australian, mint h Austrian.

Na és ha már ennyit ausztrálozok megint (amiről egyébként tudom, hogy tőlem nagyon szokatlan dolog:D), itt egy szintén idén nyári NAIDOC Weekes felfedezés, amit július óta mindennap x-szer meghallgatok, de nem tudom abbahagyni:D Míg a többségnél Jess Glynne, Coldplay és a többiek az ideji nyár slágerei, addig nálam ezek a NAIDOC révén megismert ausztrálok, akikből még van egy pár. Szép sorjában be is mutatom a dalaikat itt, úgyhogy most ő jön!


Nincsenek megjegyzések: