Olasztrália leírása

szeptember 10, 2015

Egyetemi és egyéb király hírek másodéves olaszmesterként :)

Mindenkitől ezer bocsi a sok-sok felkiáltójel miatt, de ezt a híráratot nem tudom máshogy közvetíteni :)

Most ez egy szárnyaló és rövid híradás :) először is: a héten megkezdődött élesben is a második évem az olasz mesterszakon! És olyan órarendem van, amilyen eddig még nem volt: csak háromszor megyek egy héten: kedden, szerdán és csütörtökön. így talán mégjobban be tudom majd osztani az időmet! Olyan jó volt tegnap újra találkozni mindenkivel egy hosszú nyár után! Ééés már van is egy kedvenc órám :) okés, igazából szinte minden az, hisz olasz szakról van szó. De van egy, amitől majdnem örömkönnyeket sírtam, amikor megtudtam, mirőlfog szóli. Ez nem is lehetne más, mint a csütörtöki szaknyelvi szeminárium, amiről azt hittem, szaknyelvek nyelvészeti elemzéséről fog szólni. Erre kiderült hogy szakszövegeket fogunk fordítani!!!!!!! Lesznek jogi, gazdasági, esetleg szociológiai és környezetvédelmi szövegek is! Az első két félévben panaszkodtam, hogy mennyire hiányoznak a fordítós órák és hogy milyen kár, hogy a nem-fordítói mesterszakon egyáltalán nincsenek. Erre kiderül, hogy mégis! Bárcsak minden álom így teljesülne!:D

Ja, és tegnap hazajövet találkoztam egy jó fej sráccal! Épp az úton mentem át, amikor megszólított. Először azt hittem róla, hogy szintén egyetemista, mert olyan intelligens kérdéseket tett fel azzal kapcsolatban, hogy nem látok. De aztán kiderült, hogy csak 17 éves!:D Kicsit beszélgettünk, utána hazajöttem "ebédelni" (du. ötkorXD), aztán még este is kihívott. Akkor már a kisöccsével jöttek, úgyhogy a játszótéren beszélgettünk. Szuper, hogy nem ijed meg a szememmel kapcsolatos helyzettől, inkább jobban meg szeretné ismerni, akárcsak Szandi. Viszont azt sajnálom, hogy csak tizenhét, mert igencsak megvan benne az a bizonyos pozitív dolog, amit én (a 2012-ben megismert Felix miatt, aki nagyon tetszett) "Felix-faktornak" hívok... Remélem, összefutunk még párszor :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

olvasom a blogot nagy kitartással és ha lesz persze időm akkor elolvasom az összeset:)üdv:szandi