Olasztrália leírása

augusztus 24, 2016

Menjen vagy maradjon Olasztrália? Olvasók, kérlek, jelentkezzetek!

Tudom, hogy mostanában alig írok ide valamit. Tavaly összesen 22 bejegyzés került fel, annak is nagy része visszatekintés volt és nem a jelen. Idén meg mégkevesebbet, ezzel együtt öt bejegyzést írtam csak. De úgy nehéz írni, hogy látom, hogy sokan olvassák, mégsincsenek észrevételek az írásaim alatt. Már nem is emlékszem, mikor írtatok nekem utoljára. :(

Amikor megnyitottam ezt a blogot 2012-ben, reméltem, hogy a segítségével hasonló érdeklődésű embereket ismerhetek majd meg. De négy év alatt, amióta Olasztrália a weben van, csak egyetlen olyan emberről tudok az olvasók közül, akit érdekelnek az ausztrál őslakosok, vagy a többi dolog, amiről itt írtam. Ő a Magyar Didgeridoo Közösség tagja, és tavaly nyáron talált rá a blogomra. Facen délutántól késő estig levelezgettünk, nagyon örültem neki.

De mi újság a többiekkel? Miért van, hogy tízezer fölötti a látogatottság, mégsincs véleménye senkinek semmiről?

Egyáltalán hiányozna-e valakinek ez a blog, ha egyszercsak eltűnne a webről? Volt-e valaki, akinek hasznos volt, akár Ausztráliával, akár az egyetemi élettel kapcsolatban?

Mindenkit kérek, aki ezt a bejegyzést olvassa: kommenteljen, hogy tudjam, érdemes-e folytatnom! Előre is köszi!

P.s.: ha tíz napon belül nem lesznek visszajelzések, az számomra azt fogja jelenteni, hogy törölhetem a blogot. De ha jelent valakinek bármit is, akkor megtartom és még frissíteni is fogom! :)

Nincsenek megjegyzések: