Olasztrália leírása

március 24, 2017

2017-es bejelentkezés - hét hónap után

Hét hónap után újra itt! Nagyon hiányzott az írás, de még most sem tudom, hogy ennyi idő után hol kezdjem. Tavaly aug. 24-én ideiglenesen levettem a webről ezt a blogot, mert zavart, hogy nincsenek visszajelzések a bejegyzéseimre. De aztán pár hónapja úgymond újrafelfedeztem magamnak. Nagyon jó volt visszaolvasni jó pár egyetemről, Ausztráliáról, zenéről és egyéb felfedezésekről szóló bejegyzésemet. Volt pár, amin nevettem, volt, amelyiken csak vigyorogtam, hogy hát igen, ez én vagyok, némelyik pedig nosztalgikus érzésekkel töltött el, még ha nem is olyan rég történtek a dolgok, amikről írtam. Olyan is volt, amikor úgy olvastam, mintha nem is én írtam volna. Ilyenkor meg azon mosolyogtam, hogy nahát, egész jól tud írni ez a lány... és mennyire szereti Ausztráliát!:D Annyira jó volt Olasztráliát olvasgatni, hogy hirtelen meg is bántam, hogy az utóbbi két évben annyira hanyagoltam. Egyszeriben rájöttem, hogy nem is az olvasók kommentáradatáért jó blogolni, hanem saját magam szórakoztatására. Ahogy régebben, gyerekként szerettem magnóra vagy diktafonra venni szinte mindent, úgy felnőttként betűkbe öntve készíthetek "felvételeket" a felfedezéseimről, érzéseimről. Olasztrália egy nagy álmom megvalósításában is segíthet: egyfajta "játszótér" lehet, ahová továbbra is feltehetem azokat a cikk- vagy dalszövegfordításaimat, amiket ismertebb oldalakon nem tudok még közzétenni. S ha itt felfedezi őket valaki, és tetszenek is neki, abból előbb-utóbb bármi is lehet! Még mindig van egy nagy, fordítással kapcsolatos álmom, amiről még fogok írni.

Most megyek takarítani, de vasárnap este visszajövök és aztán többször is leszek! És most már nem felejtem el, hogy írni
önmagamért is szuper! De ettől függetlenül továbbra is örülni fogok, ha adtok visszajelzéseket :)

Nincsenek megjegyzések: