Olasztrália leírása

március 28, 2017

Maradj talpon! De gundi nélkül is?

Írtam itt róla párszor, így most sem hagyom ki. Még mindig változatlanul szeretem ezt a műsort, sok érdekes ember játszik benne, akik közül többeket szívesen megismernék. De aki miatt még igazán szerettem, az maga a műsorvezető, Gundel-Takács Gábor volt. Ezért hát iszonyúan sokkolt, amikor e hó közepén leváltották. Pontosabban ő lépett ki. Ráadásul nem is én fedeztem fel a dolgot, hanem PETIM, márc. 14-én este, ahogy szörfölt a neten, egyszercsak csodálkozva kérdezte: "Nahát, új műsorvezetője van a Maradj talpon!-nak?" Én meg csak lestem, hogy micsodaaa? Előző héten még Gundi volt, hát mi történik itt, emberek? PETIM olvasott egy Facebook-megosztást, ami arról szólt, hogy Héder Barnával sem rossz a Maradj talpon!, csak nagyon más és hogy Gundi mindenkinek hiányozni fog.

Meghiszem azt! Az első gondolatom ennnek hallatán az volt, hogy ez a műsor Gundi nélkül olyan lehet, mint Ausztrália lenne kenguruk vagy koalák nélkül. Majdnem sírva fakadtam, amikor kiderült...

Másnap vagy harmadnap visszanéztem az első Barnás részt. Az első benyomásom az volt, hogy Barna mintha megpróbálna stílusában hasonlítani Gundira, de ez nem igazán jön neki össze. Gundi csak egy van és én továbbra is őt szeretném! Nagyon fog hiányozni :( Tudom, hogy már 2011 óta vezette ezt a műsort és köszönöm neki a sok felejthetetlen percet.

Idővel majd lehet, hogy megbarátkozom Barnával is. Legalábbis megpróbálok. Mást úgyse nagyon tehetek, mert magáról a műsorról nem akarok lemondani!

A jövő hetet anyuéknál töltöm, kíváncsi vagyok, őket hogyan érintette ez a váltás.

Nincsenek megjegyzések: