Olasztrália leírása

március 25, 2017

Amikor Richard Goldsworthy "meglátogatott"

Azt hittem, ennyi idő után az ősausztrál zenei felfedezéseim valamelyikét fogom megosztani. De ma, ahogy böngésztem a külső vinyómat, amin a régebbi dolgaimat tárolom, egy saját negyedkész művön "akadt meg a fülem". A felvétel 2013-as, de hogy mi ihlette, azt már nem tudom. Valahogy nehéz is elhinnem, hogy ezt én játszottam a zongorán. Pedig így volt! A címet viszont csak most írtam be, ahogy meghallottam. De ha egyszer kész lesz, (ami nem most lesz, mert egyrészt keveset vagyok zongoraközelben, másrészt, ha ott vagyok, akkor sem tudok úgy játszani, mint régebben), más is lehet a címe.
Itt meghallgathatjátok ezt a kis 2 perces szösszenetet

Hoppá! Ahogy belinkeltem, majd újra meghallgattam, bevillant, hogy honnan is jöhetett! Nanná, hogy Ausztráliából :) méghozzá úgy, hogy az én kedvenc ausztrál zongoraművész zeneszerzőm, Richard Goldsworthy Beautiful Dawn c. művét 2013 januárjában fedeztem fel. És az mindig is jellemző volt rám, hogy belecsempésztem a frissen felfedezett művek hangulatát a saját zongorás kreációimba. De hogy ennyire?:O Hallgassátok csak!



Mintha eljött volna hozzám és együtt kreáltuk volna azt a kétpercest (ami valójában hosszabb, de a többi része még annyir anincs kidolgozva, hogy nem akarom feltölteni) :) Lehet, ha nem lesz türelmem és ihletem befejezni, majd elküldöm neki. Ő majd kidolgozza:D

Nincsenek megjegyzések: