Olasztrália leírása

szeptember 12, 2013

Ééés igeen: Jelentkeztem egy állásra

Most, hogy (egy időre) befejeztem az egyetemet, rájöttem, hogy nem lenne rossz végre dolgozni. Első körben mindenképp valami otthonról végezhető számítógépes munkában gondolkodom. Már nyár közepe óta nézegetem az álláshirdetéseket, de csak ezen a héten találtam olyat, amibe első látásra beleszerettem. Egy internetes gépírói állásról van szó: rádiós- és tévés szövegek rögzítésére keresnek olyanokat, akiknek nagy gyakorlata van a tízujjas gépírásban. Ez nemcsak azért testhezálló nekem, mert hanganyagok rögzítéséről van szó, hanem azért is, mert tizenkét évnyi gyakorlatom van a gépírásban és a számítógéphasználatban. Az egyetemen sokszor én voltam a csoport jegyzetfelelőse, mert gyorsan és pontosan leírtam mindent, ami az órán elhangzott, akár magyarul, akár olaszul. Az angol jegyzetelés már nem ment ilyen könnyen, de azt csak az utolsó egy évben kezdtem. De idővel szerintem angolul is fogok tudni olyan gyorsan írni, mint magyarul vagy olaszul :) ehhez a munkalehetőséghez most úgyis elsősorban magyarul kell tudni jól és pontosan gépelni, hisz magyar műsorok dokumentálásáról van szó. De biztos, ami biztos, az önéletrajzomba mindenképp beleírtam az olaszt is - az angolt még nem mertem. Mármint azt beleírtam, hogy ismerem a nyelvet, csak azt nem, hogy gépelést is vállalok angolul. De ez persze nem baj, mondom, a magyar a lényeg itt :)

Az önéletrajzomat tegnap küldtem be. Ez alapján döntik el, hogy behívnak-e interjúra vagy sem. Bár pozitív előérzetem van, mégis nagyon izgulok, másra sem tudok gondolni tegnap dél óta!

Sikerülnie kell!

Nincsenek megjegyzések: