Olasztrália leírása

október 13, 2014

"Kezeket fel, buli van!"

Ez a mondás Charlie-tól jött, ugyanis itt adott egy kis koncertet a hétvégén a Simon Júda Fesztiválon. És ő kiáltott így egy dala közepén: "kezeket fel, buli van!":D
Mi anyummal nem vagyunk a rajongói, de van néhány dala azért, ami bejön. Főleg azok, amik utazásról, távolságokról szólnak:D aki miatt igazából elnéztünk a fesztiválra, az Demjén Ferenc volt, mert az ő dalait és szövegeit mindketten nagyon szeretjük. Jó volt élőben is hallani! Az első sorban "csápoltunk".XD

És hogy milyen szuper nyári idő lett! Nagyon hálás vagyok az ilyen napokért, mert a hideggel még mindig nem jövök ki jól:D Szerintem nem is fogok...

Egyetemen nagyjából minden oké. Azért csak nagyjából, mert van egy brutálnehéz (töris) szabadon választott tárgyam, amihez még mindig nincs anyagom és nem sikerül beszerezni a csoptársaimtól sem. De a héten rámegyek az ügyre, csütörtökre szervezek könyvtárazást is.

Holnap lehet, lesz egy zh-m jogi angolból. Igen, jólolvassátok, múltkor említettem, hogy van egy belógós órám az angolon: na hát épp a jogi angol az. Csak azt hiszem, kicsit "fogalmi dugóba" keveredtem, pont így a zh előtt. (Mázli, hogy erre az órára csak önszorgalomból, nem pedig jegyért és kreditért járok. Tetszik, meg minden, de azért nehéznek is tűik.)
Konkrétan arról van szó, hogy itt ez a három kifejezés:
- civil law; common law; private law..
Na és mind a háromra megtaláltam ugyanazt a magyar megfelelőt: magánjog. Legalábbis a private- és a civil biztos, hogy az, de még a commonra is ezt írják, ami nekem furcsa. Aki fel tudna világosítani, hogy mi a különbség, légyszi írjon, mert lehet, hogy csak a SZTAKI mossa össze ezt a három megnevezést!

Nincsenek megjegyzések: