Olasztrália leírása

október 17, 2014

Közlekedős szösszenet és egy újabb zenei felfedezés

Jó nehéz hetem volt, de nem az egyetem miatt, inkább lelkileg. Szeptembertől egyedül járok az egyetemre Esztergomból és időnként én is találkozom olyanokkal az állomáson, akik nagyon nem tudnak hova tenni. Egyszerűen arról van szó, hogy nem akarják megérteni, hogy hazatalálok egyedül is és azzal egyáltalán nem segítenek, ha akaratosan elnavigálnak a megszokott útvonalamról csak azért, mert ők a másik utat logikusabbnak gondolják. Na mindegy, nem is erről akartam most írni, csak megemlítettem, mert a héten két ilyen emberrel is összehozott a sors és eléggé rányomta ez a bélyegét a heti hangulatomra. De most lament helyett jöjjön egy kis zene!

Igazából nem tudom, mikortól fogok már olyan gyakran frissülni, ahogy egy igazi bloggerhez illik. Esemény pedig van bőven, csak valahogy mégsem érzem azt az ihletet, mint régen, amikor a kis történésekről is nagy élménybeszámolót írtam. Mindenesetre, ha hosszabb írást nem is teszek fel, szeretnék most itthagyni nektek egy kis zenei felfedezést, amit a kedvenc NewAge rádiómnak köszönhetek. Nagyon szeretem a hangulatát. Olyan... íres-ausztrálos:D
csak katt ide és már hallgathatjátok is

Nincsenek megjegyzések: