Olasztrália leírása

október 06, 2014

Frissítés újra az egyetemről!

Jól eltűntem már megint, dehát ez már csak így van nálam. Pedig eseményekben nem volt hiány a nyáron sem, de most, hogy újra egyetemista vagyok, már szívesebben is jelentkezem bejegyzéssel is. Most épp itt vagyok az egyetemen és egy fél óra múlva indulok csak haza. Olasz mesterszakosként írom ezeket a sorokat az Ambrosianum aulájából, ami most épp elég kihalt - de azért én még imádom! Hétre érek csak haza és még be kell fejeznem egy kiselőadást holnapra, amire angol szakirodalomból készülök és nagyon tetszik. Már a hétvégén is sokat dolgoztam rajta, de annyira érdekes az egész hogy nehéz kiemelni belőle a lényeget :) persze az olaszos órák is szuperek, de három szabadon válaszottt nem-olaszosom is van. Plusz egy angolos, még a BA-n, amit nem vettem fel, csak belógok rá önszorgalomból, mert továbbra is "olasztrál" szeretnék lenni, vagyis épp annyira szeretnék tudni angolul is, mint olaszul. Na a többit majd legközelebb, most ez csak egy kis rövid helyzetjelentés volt. Hiányoztál már, Olasztrália! :)

Nincsenek megjegyzések: