Olasztrália leírása

május 08, 2014

Vajon mennyire lehet hinni az internetes nyereményjátékokban?

Mostanában is sok ilyen ajánlatot kapok mailben, de ez az alábbi bejegyzés még 2011-ben született. Akkor láttam életemben először ilyen nyereményjátékot, így nagyon rácsodálkoztam mindenre, amit róla olvastam. Ma már persze csak nevetek rajta, de amiért most felteszem ide a blogra, az az, hogy kíváncsi vagyok arra, van-e valakinek az olvasóim közül tapasztalata ilyen nyereményjátékban? Esetleg nyertetek-e már benne utazást? Tényleg nagyon kíváncsi vagyok, mert túl hihetetlennek hangzik. írjatok kérlek, ha van valami, amit megosztanátok!
______
2011 júniusi bejegyzés:
Az egész bolondság úgy kezdődött, hogy hétfő este kaptam egy üzit Iwiwen a hírfolyamomba. Ahogy felmentem és válaszoltam rá, láttam egy megosztást, amitől a szívem hangosan kalapálni kezdettXD

"Megvalósítjuk álmaidat! - Nyerj utazást oda, ahová szeretnél! - www.alomutazas.aegondirekt.hu"
 
Na, gondoltam, a barátnőm, aki ezt megosztotta, már megint elemében vanXD de aztán, ahogy átböngésztem a hírfolyamot, visszanéztem rá, mert a hírfolyam elején volt.
 
Basszus, dehát ez olyan jól hangzik, h muszáj megnéznem! Ez talán egy lehetőség lehet Ausztráliára! - gondoltam én, aki nem is hiszek igazán az ilyesmiben.

Észre sem vettem, és már meg is nyitottam. Az előbb idézet sor alatt ezt olvastam: "Te mondod meg hova. - Te mondod meg kivel. - Ha megnyered, elviszünk oda!"

Még mindig nem bírtam elhinni, h ilyen létezik... Ez ahhoz túl jól hangzik, hogy igaz legyen, lehet, h Ausztrália nincs is az ajánlatok között! Volt egy regisztrációs mező, ahová be lehetett írni az úticélt. Hát, egyből nem mertem beírni, úgyhogy ajánlatokat kértem a mező alatti linkkel. Az első ajánlat Kína volt:D a második Kanada ;) a harmadik a Bahamák, a negyedik Kambodzsa.El sem hittem, amikor az ötödik kattintásra megjelent Ausztrália! Gondoltam, ez is egy jel, nem véletlenl jelent meg csak ötödjére, hisz az ötödik kontinens!:D

Na, bármennyire is nem hiszek benne, azért talán egy próbát mégiscsak megér, nem? De még mielőtt tényleg élesben regisztráltam volna, elolvastam a játékszabályt, amiből megtudtam, hogy akkor az igazi, ha regisztráció után minél több embert meghívsz, mert így növeled a nyerési esélyeidet és az utazással együtt nyerhető költőpénzedet is. Amikor regisztrálsz, kapsz egy kódot, aminek a révén automatikusan bekerülsz a sorsolásba... Tényleg és az mikor lesz? Háát, ez picit lelombozott, mert hétfőn volt 13-a és a sorsolást 15-re, szerdára írták ki, így már nem nagyon volt időm barátokat hívni (annál is inkább, mert kedden "szuperáltam" (superare un esame olaszul: sikeresen teljesíteni egy vizsgát) vizsgát az egyetemen és mivel előtte alig aludtam, alaposan le is fáradtam:D)

Miután a szabályokat elolvastam, megnéztem a tavalyi nyertes élménybeszámolóját Egyiptomról. Ez megint csak meggyőzött, hogy nem számít, mennyi időm van a sorsolásig, akkor is regisztrálnom kell! Főleg, ha nem kér olyan adatokat (pl. bankszámlaszám, ilyesmi), amiket nem nagyon akarok-merek megadni.. Na, nem is kért ilyesmit: teljes nevet, mailcímet, irányítószámot és telszámot kért csak. A telszámnál azért elbizonytalanodtam egy kicsit, h írjam-e be, de aztán egy "Ausztráliáért mindent"-gondolattal végül beírtam. Tett fel egy olyan kérdést is, h mikor szeretnék elutazni, de csak a június:D jólius és augusztus volt megadva, amin azért gondolkodtam el, mert a nyári Ausztráliát szeretném megismerni először:D De a december-február nem volt a lehetőségek között:O Na, végül a júliust választottam, elvégre a tél sem olyan hideg a Kontinensen, mint itt nálunk - kivéve talán a Sydney környékén lévő Kék-hegységet, de első körben Queensland úgyis jobban vonz az esőerdők miatt:D tényleg nagyon beleéltem magam, sokkal jobban, mint gondoltam, ezért folytattam a regi körül ilyen gyakorlatias eszmefuttatást...

Na, rámentem a küldés gombra; rögtön meg is kaptam a kódot és egy linket a mailcímemre. A mailben biztattak, h minél több barátomnak küldjem el a linket, hogy ők is regizzenek. Írták még, hogyha vmelyik meghívott barátomat sorsolják ki, akkor mindkettőnk álmát teljesítik:O Nem semmi!

Bár végül 15-én nem engem sorsoltak ki (betudtam annak is többek között, h tényleg nagyon az uccsó percekben regisztráltam), jövőre már figyelni fogom ezt a honlapot és időben jelentkezem. Bármilyen hülyeségnek is hangzik, próba-cseresznye!:D Mondom ezt én, aki eddig semmi ilyesmiben nem hittem:D
_________
És most, 2014. májusában sem hiszek benne igazán, ezért is kérlek benneteket, írjátok meg kommentben, ha pozitív tapasztalatotok van erről!

Nincsenek megjegyzések: