Olasztrália leírása

május 04, 2015

A Milka Oreo vajon ausztrál kekszszel készül?:D

Az Oreo kekszet csak Ausztráliában lehet beszerezni, de vajon akkor a Milka Oreónak miért ez a neve?:D Nem hinném, hogy "Liláék" onnan szerzik bele a kekszet. Vagy lehetséges lenne?:O na jó oké, ígérem, értelmesebbet is írok ma még, ez csak úgy eszembe jutott. De azért, ha megvan a válasz, szólok!XD

Na jó, ha már itt vagyok és ha már elnevezéseket elemezgetek: a tegnapi bejegyzésem után kíváncsi voltam, vajon csak én emlegetem-e az aborigineket úgy, hogy "ősausztrálok". Na, utánajártam: és nem!:D Ráguglizva a szóra, kijött egy nagyon szép és titokzatos novella, amit mindenkinek sok szeretettel ajánlok.

Varga Tamás József: ULURU

Nagyon tetszik, ahogy magyarázza az Álomidőt és az Uluruhoz kapcsolódó történeteket. Minden szavát az íróval együtt éltem át, ahogy olvastam - tehát nagyon jó a stílusa. Az egész novella misztikuma magávalragadott! Nagyon köszönm Varga Tamás Józsefnek ezt az élményt!

P.s.: ha ti is tudtok még Ausztráliában játszódó novellákat és regényeket, kérlek írjátok meg kommentben! Főleg őslakosokról szólóak érdekelnek :) előre is köszi! Éljenek az "ősausztrálok"!

Nincsenek megjegyzések: