Olasztrália leírása

május 01, 2015

Ausztráliába merülve

Nahát, ez még blogcímnek se lenne rossz :) már megint rég írtam ide, de ezt a "mindent-megteszek-hogy-mégjobban-megismerjem-az-ausztrál-őslakosokat"-életérzést egyszerűen nem tudom már magamban tartani. Hallgatom az eddig beszerzett archívumomat, rácsodálkozom erre-arra, számomra új aborigin együtteseket és más jelentős emberkéket fedezek fel, stb. És két napja már annyira elmerülök mindebben, hogy az időérzékem is kikapcsolt. De épp ezért jutott eszembe újra Olasztrália. Az a tervem, hogy újra elkezdek itt megosztani pár dolgot. Aztán, ha rendszeresen tudok jelentkezni, van rá esély, hgoy önálló weboldalt is kreálok majd. Mégpedig egy olyan weboldalt, amit ausztrál őslakosokkal foglalkozó magyar forrásnak szánok. Ilyen még úgysincs, legalábbis én még nem láttam. És ha én nem láttam, akkor tényleg biztosak lehetünk benne, hogy nincs még, mert nálam nagyobb Ausztrália-fan nincs Magyarországon, szóval ha lenne ilyen honlap, arról már tudnék. Meg ti is, akik időnként felkeresitek ezt a (mostanában sajnos ritkán frissülő, de újjászületőben lévő) blogot. És nem titkolom azt sem, hogy mindezzel az a célom, hogy hasonló érdeklődésű emberekt ismerjek meg. Szóval ha erre jársz majd és egy kicsit is vonz Ausztrália, kérlek mindenképp szólj hozzá a bejegyzéseimhez! Na, akkor tervek vázolva és nemsokára jön a megvalósítás, bejegyzések formájában :)

Nincsenek megjegyzések: