Olasztrália leírása

május 05, 2015

Ki az "Igazán Jó Ausztrál"? - (szerintük)

Ezt még 2011 nyár elején olvastam az egyik kedvenc ausztráliai magyar blogomon:) itt is megosztom, mert nekem nagyon tetszett. Most megtudhatjátok, hogy az ausztrálok szerint
KI AZ IGAZI AUSZTRÁL ÉS KI NEM
ami engem illet, az első tulajdonság sajnos abszolút nem illik rám, ugyanis még életemben nem ettem bárányt:D a BBQ-party-t viszont imádom! Bár ritkán jutok el egy-egy ilyenre, ráadásul sör nélkül is élvezem :) a harmadik: hát.. két éve ittam ausztrál bort egy összejövetelen és egész finom volt, bár amúgy nem vagyok oda a borokért. Sőt semmilyen alkoholos italért, viszont az a bor tényleg egész jó volt. De azért heti egy üveggel biztos nem innék meg belőle akkor sem, ha OTT élnék:D szóval a harmadik állítás sem illik rám.. Viszont a negyedik! Az már bejön! Már 2010 decembere óta ismerek néhány kifejezést az
ausztrál szlengszótár
révén :) jópofa dolgok vannak benne, tényleg igaz, amit egyik csaj ír, hogy Ausztrália a rövidítések országa. Amúgy amiket gyakran használok, az a "no worries", "mate", "gday", "beauty", "greenie" :) de főleg az első hármat :) ja és van még két kedvencem, amit nem használok, de tetszik: "phantastic plastic", ami a hitelkártya és "milko", aki pedig a tejesember. A magyar blogon lévő felsorolás ötödik elemével csak azért értek egyet, mert Új-Zélandra valahogy nem vágyom annyira, mint Ausztráliába. A többihez pedig egyelőre még nem tudok hozzászólni, mert még nem élek a kontinensen. De hiszek abban, hogy nem véletlenül rajongok érte ennyire: egyszer el fogok jutni. Még nem tudom, hogyan, sem azt, hogy kivel, s hogy mikor, azt pedig végképp nem. De nem is bánom, mert minnél később valósul meg, annál tovább lehet róla álmodozni. És ez az álmodozás a mostani életem minden területén nagyon sok erőt ad és minden élethelyzetben vidámsággal tölt el. :) Napfényes Ausztrália! Egyszer biztosan találkozunk!

P.S.: Ha valaha is ausztrál lehetek esetleg, akkor az én ausztrálságomat biztos nem ezek a szempontok határozzák majd meg. Hogy szerintem ki az "Igazán Jó Ausztrál", arról fogok még írni.

Nincsenek megjegyzések: