Olasztrália leírása

augusztus 08, 2012

Fantasztikus magyarok,nyavalyás szerbek és... Szegény ausztrálok!:O

Hehe, csak próbáltam a bejegyzés címébe beleírni mindent, amit ma láttam:D

Emberek! Életemben először követem ennyire az olimpiát! Kézilabda meccset még nem is néztem végig ezelőtt sosem, és azt hiszem, ezt most bántam meg. A magyar csapat egyszerűen fantasztikus volt az izlandiakkal szemben, sporteseménnyel kapcsolatban még sohasem izgultam ennyire, mint most. Az izlandi csapat is jó volt persze, végig fej fej mellett haladtak, de aztán a mieinknek végül a hosszabbítással megszerzett egy gólos vezetéssel sikerült beírnia magát a történelembe. Fiúk, hihetetlenül játszottatok, csak így tovább! Köszönöm az átélt izgalmakat! Olimpia forever!:D hehe, mire vége, már fel is fedezem magamnak, hogy izgalmas és szép is tud lenni :) mert kétségkívül az, még ha én nem is szakértő szemmel nézem, akkor is. De eddig valahogy csak úgy voltam vele, hogy na igen, négy évente olimpia, de szégyenszemre sohasem kötött le ennyire, mint most. De ezen túl azt hiszem, az olimpián kívüli meccseket is követni fogom, főleg a vízilabdát és a kézilabdát. Hajrá magyarok!

    De ha nem magyarok játszanak, akkor hajrá olaszok és ausztrálok!:D persze nem azért, mert vér szerint kötődöm ezekhez az országokhoz, csak egyszerűen azért, mert alapból a rajongójuk vagyok. Bár ezt gondolom, nem is kell hosszan fejtegetnem azoknak, akik olvassák a blogom, hiszen már a címe is erről a kettős rajongásról árulkodik:D Na szóval ma is volt egy olyan vízilabda meccs, amikor az ausztráloknak volt szüksége a szurkolásomra, mert a görögök legyőzése után ma a szerbekkel játszottak.

    Játszottak? Méghogy játszottak! Szabályosan küzdöttek! És a végére olyasvalami történt, amit egyszerűen nem tudok felfogni. Az elején szépen 8-5-re vezetett az én csapatom (mármint itt most az ausztrálok). Aztán azok a nyavalyás szerbek fogták magukat, és ha jól emlékszem, kapust is cseréltek, majd egyre intenzívebben kezdték lövöldözni gólokkal szegény ausztrálokat. Persze nekik sem kellett több: igyekeztek úgy játszani, ahogy eddig is, próbáltak visszavágni a szerbek góláradatára, csakhogy az a nyavalyás új szerb kapus a legtöbb gólgyanús ausztrál labdát még röptében elkapta. Így az ausztráloktól már megszokott gyors góláradat megszűnt. Hát így történhetett, hogy a csodálatos 8-5-ös ausztrál vezetésből a meccs végére 11-8-as szerb győzelem lett. Jesszus,ez még leírva is képtelenségnek látszik! Pedig így volt :( Az elején mindenkinek hülyéskedtem, h a szerbeknek szurkolok; de csak hülyéskedtem és ezt mindenki tudta (vagy épp az ausztrálok nem?:S) Vááá, megőrülök, még úgy sem értem ezt az egészet, hogy leírtam.. Tényleg képtelenség és mégis megtörtént..

Nincsenek megjegyzések: