Olasztrália leírása

augusztus 06, 2012

Két ausztrál jó hír

A szombati elkeseredett szavak után most két  jó hírrel térek vissza :) az egyik, hogy ma délután, ahogy kapcsolgattam a tévét, egyszercsak egy ausztrál-görög vízilabda meccs jött szembe az olimpián, amit aztán az ausztrálok szépen meg is nyertek!:D Nagyon tetszett, ahogy a kommentátor közvetítette a meccset, a kedvenc mondataim valahogy így hangoztak: "hát mit kellene még tenniük az ausztráloknak, hogy a görögök komolyan vegyék őket?.." - kérdezte vhol a 11. ausztrál gól körül. "Hát, az ausztrálok annyira verhetetlenek, hogy a görög kommentátor már csak szétttárja a karját itt mellettem, dehát ő azért mégsem ugorhat a medencébe." Aztán valamikor a meccs vége körül, amikor már minden el volt döntve az Ötödik Kontinens csapatának a javára: "Na, az ausztrálok már nem is akarnak semmit, csak a játék végét."XD Extraszuper csapat! Remélem, a szerbek nem jobbak náluk, mert a következő ellenfeleik ők lesznek 8-án. Hajrááá, Ausztrália!!!

    A másik ausztrál jó hír pedig tudjátok, honnan jön? Egyenesen az Álomidőből!

    Szombaton még azt írtam, hogy a Yolngu Radio eltűnésével elveszett egy ősnyelv-mentő reménység is. Nos, ezennel jelentem: ez nem igaz. S hogy miért nem? Mert ma kiderült, hogy a Yolngu Radio és az ARDS nem is tűnt el, csak átalakult! Ugyanis, amikor próbáltam utánajárni mégegyszer a dolgoknak, újra ráakadtam az ARDS honlapjára és meg is tudtam nyitni! Lehet, csak frissítés alatt volt vagy ilyesmi, mindenesetre most a rádiót is kicsit más címen lehet elérni, mint eddig. Hát ezért írta a rádiós progim, hogy "nincs forrás", mert az ARDS elérhetőségével együtt megváltozott a rádió streamurlje is! Elég furcsa címen jön be most az ARDS honlapja, valahogy így: http://ards.com.au/www.ards.com.au/ Ilyen címet még nem láttam:D De mindenesetre egyszerűen úgy, hogy ards.com.au/, már nem is jön be és a streamurlben is kétszer jelenik meg a szervezet neve, nem pedig egyszer, ahogy ezelőtt. Hát ennyi az egész, s most, hogy ezt felfedeztem, biztosan tudom: semmi sincs veszve! És ez nagyon jó érzés :)

Nincsenek megjegyzések: