Olasztrália leírása

augusztus 12, 2012

Szerelem,ami talán csak a filmekben létezik

Amióta Németországból hazajöttem, szinte mindennap szentimentális hangulatom van. És valahogy mindig Avril I will be c. dala jár az eszemben, úgyhogy két napja elővettem és többször hallgatom. Gondoltam, le is fordítom, de aztán megnéztem a szövegét és rájöttem, hogy bár nagyon illik a mostani hangulatomhoz, már mégsem hiszek annyira abban, hogy létezik ilyen örök szerelem, mint amiről a dal szól. Ja, itt a szövege:

http://www.lyrics007.com/Avril%20Lavigne%20Lyrics/I%20Will%20Be%20Lyrics.html

Ugye ilyenek vannak benne, hogy "egész életemben, örökké veled leszek, sohasem hagylak el, nélküled nem tudom, mint tegyek, egy napig sem tudok meglenni nélküled" - etc.

Na.. hát már régóta álmodozom ilyen szerelemről, de sajnos egyre kevésbé tudok hinni abban, hogy egyszer megvalósul.. nemcsak azért, mert általában akinek én tetszem, az nekem nem tetszik és aki meg nekem, annak meg én nem. Hanem, mert körülöttem az álompároknak hitt párok is szinte egyik napról a másikra mennek szét. És az ilyen sztorik eléggé el tudják venni a hitem az olyan örök szerelemben, mint amilyenről ez a dal is szól. De ettől függetlenül sokat hallgatom!:D


Nincsenek megjegyzések: