Olasztrália leírása

július 27, 2013

Ausztrál fantasy-ötletem

Mivel a Cool Tv-n most is adják a Twilightot - múlt szombaton, épp a diplomaosztóm napján volt az első, ma meg a második lesz, - gondoltam, újra előveszem én is a témát. Annál is inkább, mert továbbra is fan vagyok és mert már egy ideje tervezgetek én is valamit. Ez a "valami" pedig nem más, mint egy Twilight ihletésű sztori. Pontosabban Twilight ihletésű és mégsem az olyan értelemben, hogy a karaktereket nem veszem át, sőt még a helyszínt sem, teljesen saját lesz benne minden. Pontosabban majdnem minden, mert lehet, hogy a Volturira mégis szükségem lesz, de csak azért, mert a sok jóságos karakterhez gonoszabbak is kellenek. Mondjuk az azért jó kérdés, hogy viszem át a többezeréves Volturit Volterrából Ausztráliába - merthogy ott játszódna a sztori a tervek szerint, - de ez majd eldől.

Többször írtam már, hogy mennyire szeretem Jacob Blacket és hogy mennyire nem érdemelte meg azt, ahogyan Bella bánt vele. És aztán a negyedik részben Renesmee születésének az előzményei mégjobban megerősítettek abban, hogy ne a vámpírok oldalán álljak.

így az én sztorimban sok farkas lesz és kevesebb vámpír, és a vámpírok nem lesznek olyan jóságosak, mint a Twilightban Cullenék. De persze nem lesz azért túl horrorisztikus, nem is lehet, mert elsősorban nem a Renesmee és Bella iránti ellenszenvemet akarom kifejezni benne, hanem egy semmihez sem fogható csodát. Azt az álomteli érzést, amikor két tiszta szív nem mindennapi módon találkozik.

Az az igazság, hogy még sohasem írtam kisregényt, ez lesz az első, ha sikerül. De már olyan régen érlelődik a fejemben és a szívemben, hogy úgy éreztem, ma jött el az idő, hogy megosszam ezt a tervet itt is. Hiszen mi is lenne jobb helyszín a sztori közlésére, mint egy blog, amiben egyébkétn is sok álmokkal kapcsolatos bejegyzés van? És ha már álmok: említettem, hogy Ausztráliában játszódna. De mivel ez az első ilyen regénykém, nem tudom ígérni, hogy csak létező ausztrál helyek és népcsoportok jelennek majd meg benne. Főleg azért nem, mert akárhogy is kutattam, sehol sem találtam anyagot olyan aborigin törzsről, akik egyben vérfarkasok is lettek volna. Márpedig egy ilyenre szükségem van, hogy követni tudjam a képzeletemet. Ezért előre is elnézést kérek a létező törzsektől:D És tényleg kérlek benneteket, ne úgy olvassátok majd, hogy na ebből szórakozás közben is mennyi mindent meg lehet tudni Ausztráliáról, mert bármennyire is imádom, fiktíven könnyebb írni róla most a sztoriban :)

A sztori a terv szerint aug. 1-től, de legkésőbb 12-étől lesz fenn és attól a naptól igyekszem a hónap minden napjára hozni egy-egy fejezetet, amiket már előre megírok. De tényleg csak akkor kezdem el pakolgatni ide, ha már biztos vagyok benne, hogy nem marad félbe. Mert a félbehagyott sztorik bosszantóak, ezt tapasztaltam én is:D

Milyen furcsa érzés, hogy végre megosztottam azt a tervet, ami már ápr. 21 óta érlelődik bennem:D Hogy tetszik nektek az ötlet?

Nincsenek megjegyzések: