Olasztrália leírása

július 30, 2013

Tegnap összetört egy álmom

Vagyis igazából már júl. 24-én, amikor nyilvánosságra kerültek a felvételi eredmények; de akkor még azt hittem, nem komoly, hogy nem vettek fel, csak vmi rendszerhiba miatt írja ki a Felvi.hu...

Már vártam júl. 24-ét, hogy - ahogy addig mondtam, - "megtudjam, hogy felvettek", mert a felvételi vizsgám után már felsőfokú angol nyelvvizsga nélkül is biztos voltam benne. Főleg azért, mert sok pozitív visszajelzést kaptam az angoltanártól is a vizsgán..

Ezért sokkolóan hatott, amikor júl. 24-én a várva várt jó hírek helyett egy ilyen sms jött: "Nem hivatalos tájékoztatás: az Ön pontszáma nem érte el a felvételhez szükséges ponthatárt egyetlen képzési helyen sem."

Percekig alig kaptam levegőt, a szívem majd kiugrott, megszólalni sem tudtam, amikor mégis sikerült, remegett a hangom. Micsoda? Hát még az olasz mesterszakra sem vettek fel, ahol már a vizsgán mondták, hogy max pontszámot kaptam? Dehát akkor ez lehetetlen!

Aztán belépve a Felvire láttam, hogy az sms nem volt pontosan megfogalmazva. Ugyanis az olaszon 84 pontot értem el (45-öt a felvételi vizsgán, 39-et pedig a diplomám és a többi dokumentum együttesen hozott). És már ötventől felvennének, tehát azzal nem is lenen gond - csakhogy az utolsó percben úgy döntöttek az egyetemen, hogy nem indul az a képzés! Csak második helyen jelöltem meg, de akkor is rosszul esik, főleg azok után, ami az angolról, pontosabban angol-olaszról kiderült. Ott ugyanis azt írta ki a Felvi, hogy 0 pontot értem el és erre hittük azt, hogy hibás a rendszer. Biztos voltam abban, hogy ha a vizsgán nem is kaptam max pontot, de 20-at mindenképp és ha az hozzáadódik ahhoz a 39-hez, ami alapból megvan, sima ügy, mert 56 volt a ponthatár.

Rögtön írtam a Felvinek, hogy mi lehet ez a 0 pontos kiírás. Hétfőig nem kaptam választ, de hétfő délután már nem bírtam ki és addig köröztem őket telón, míg meg nem tudtam - a keserű valóságot... Kiderült, hogy a rendszerrel semmi gond nincs, csak azért nullázódott le a teljesítményem, mert tényleg nem értem el a ponthatárt. A felvételi vizsgán ugyanis a remélt 20 helyett csak 10-et kaptam!:S így csak 49 pontom lett össz, ennyivel pedig tényleg nem vesznek fel...

Hát mindenre gondoltam, csak erre nem... Most szidom azt az átkozott 12 kredites kényszerfélévet, amit most csináltam. Csupa izzadós tárgyam volt, amik miatt nem fért bele az időmbe a tervezett felsőfokú angol nyelvvizsga. Pedig ha az meglett volna, nem lett volna kérdés, hogy felvesznek!

A diplomám fényét most ez a hír teljesen elhomályosítja, bukott diáknak érzem magam. Mondjuk az is vagyok, de legalább akkor az olasz mesterszak indulna! De neeem, az sem!:S

Fogalmam sincs, mihez kezdjek most. Összetört az álmom, egyszerűen semminek érzem magam. Az sem vigasztal, hogy ilyesmi bárkivel megeshet és hogy nem a világ vége. Számomra most az...

Nincsenek megjegyzések: