Olasztrália leírása

február 15, 2014

Ébredj, Olasztrália! - Blogfrissítő terveim 2014-re

Szóval, időtlen idők óta nem frissítettem a blogot. Hihetetlen, hogy a legutolsó bejegyzésemet - még a Valentin nap előtt - 2013. okt. 26-án írtam...

Az az igazság, hogy a hétköznapjaimról már nem akartam írni és nagyon most sem szeretnék. Pedig nem ártana valami kis évösszefoglaló 2013-ról, hisz amióta blogolok, eddig mindig írtam ilyet az elmúlt évekről. De az a helyzet, hogy most más blogfrissítő terveimre vagyok ráhangolódva.

A hétköznapi életem helyett elhatároztam, hogy ebben az évben főleg ausztrál híreket, érdekessékeget fogok itt megosztani. Lesznek itt zenei élmények is - több olasz is - és az ausztrál eseményeken kívül mindenféle, ami épp érdekel, tetszik vagy nem tetszik. A hétköznapjaim helyett jólesik megosztani, mit olvastam, mit hallottam aznap vagy akár régebben, mit gondolok róla, etc. Már tervezem egy ideje az effajta blogírást és most, mivel átléptünk egy új évbe (már egy ideje:D) meg is valósítom. Valahogy az ismeret- és hírterjesztést most sokkal érdekesebbnek találom a mindennapjaimnál. Gondolom, megértitek és egy ilyen áthangolt blogot ti is szívesebben olvastok majd :) Néha előfordulhat majd egy-egy hétköznapi szösszenet is, de ritkábban, mint eddig.

Előre szólok: rrrengeteget fogok írni az ausztrál őslakók helyzetéről és a természetről, Föld és ember kapcsolatáról is, mert egyre jobban foglalkoztatnak ezek a kérdések.

Egy olaszos kérdésem viszont lenne: szégyenszemre nem találtam még olyan olasz hírportált, ahol napi hírlevélre lehetne feliratkozni. Pedig ha a magyar hvg.hu-nál meg az ausztrál abc.net.au-nál lehet, akkor a libero.it-nél vagy a Corriere Della Seránál miért nem?:S Ez nekem nagyon furcsa. Egyszerűbb lenne pedig nekem, sokkal könnyeb átböngészni egy-egy napi hírlevelet, mint naponta ezeket a weboldalakat. Hisz a hírlevél olyan, mint egy újság, csak épp elektronikusan. És ez nagyon kényelmes, szóval nem bánnám, ha Itáliában is rájönnének erre. Vagy lehet, hogy már rájöttek, csak még én enm jöttem rá, hogy hogy iratkozhatnék fel? Ha tudtok valamit erről, légyszi mindenképp írjatok! Előre is köszi!

És akkor most jöjjön az ausztrál és egyéb mindenféle (csak még ki kell találnom, milyen sorrendben, mert rengeteg tervem van)!

Nincsenek megjegyzések: