Olasztrália leírása

február 19, 2014

"Rendkivűl meggyöző"

A cím nem elírás. Pontosabban az, de szándékos. Amikor otthonról végezhető munkát kerestem, véletlenül ráakadtam egy ilyen hirtedésre itt:
http://bergepiras.mindenkilapja.hu/
"Ha nem megy a gépelés, vagy esetleg sokat kellene bepötyögni, ne vessződjön vele.
Mert van, aki Ön helyett pontosan és hibátlanul le tudja gépelni. (aha, látom, akkor nem És VESSZŐDÖM tovább!) ráadásul elérhető áron. Ha érdekli, olvasson tovább! Nem fogja megbánni!

"Köszönöm a megtísztelő bizalmát, és remélem, hogy a lehetőség felkeltette az érdeklődését." Aha, a megtisztelő milyen i?

Hát erre a helyesírásra tényleg csak azt tudom mondani: "rendkivűl meggyöző". Bisztos sokkan fognak élni a "lehetöségel", csak hogy stílszerű legyek:D

Na de most más téma: hoztam egy együttest, akiket nem valószínű, hogy ismertek. Nem azért, mert ausztrál bennszülöttek, csak Mo-n még nem hallottam róluk.
Ezt a csapatot az Ausstralia128 rádió hozta el nekem még 2011-ben és annyira tetszenek a számai, hogy most itt is megosztok kettőt :)



Ezt hallottam először az Australia128-on :) Rengeteget hallgattam, amikor még egyetemista voltam. Áh, de rééég voltXD Most meg csak munkakereső, angol felsőfokúra készülő, újrafelvételiző vagyok:D na, nem panaszkodom, bár már nagyon szeretnék dolgozni is.. Erről még majd lehet, hogy írok, de most jöjjön a másik dal a csapattól! Amikor rájuk kerestem Youtube-on, ez jött ki elsőnek:



Annyi egyetemista meg ausztrál levelezős emléket idéznek fel bennem ezek a dalok!

Nincsenek megjegyzések: