Olasztrália leírása

április 15, 2013

Hogy miért nem frissülök gyakrabban?

Nem, mintha bárki is kérdezte volna ezt mostanában, csak gondolom, azért többekben felmerült, akik időnként ellátogatnak a blogomra. Akikben ez felmerült, azoknak üzenem: még mindig bánt, hogy nem akartok velem kommunikálni. Látom, hogy olvassátok a bejegyzéseimet, aminek nagyon örülök. De annak nem, hogy az utolsó kommentet 2012 novemberében kaptam. Hát miért nem írtok nekem? Nem mertek velem kommunikálni? Dehát hogyhogy? Igazán nem kellene tőlem félni! De visszajelzés nélkül olyan nehéz blogot írni!

Nem is értem, most valahogy még azokat az időket is visszasírom, amikor a neon.hu-n blogoltam. Pedig ott sem olvastak sokan, megjegyzést meg főleg nem sokat kaptam, de két ember mégis akadt, akik mindig követték az eseményeket és egyikük mindig írt valamit, minden bejegyzéshez. Másikuk is többször, ő nem olyan rendszeresen, de amikor csak tehette, mindig. Ott tudtam úgy blogolni, hogy tudtam, vannak, akiknek tetszik, amit írok, vannak, akikhez a blogomon keresztül eljutnak az érzéseim és bátorítanak, ha arra van szükség, vagy együtt örülnek, ha vidám dolgokról írok. Vagy ha egyszerűen valami érdekességet osztok meg, akkor ők is tesznek hozzá valamit.

De aztán telt-múlt az idő és ők is kezdtek elmaradozni a blogomról. Viszont itt a blogspot.com-on folyamatosan láttam, hogy mindenkinek hatalmas olvasótábora van, akik gyakran kommentelnek. Ezért tűnt jó ötletnek az hogy leszedem Olasztráliát a neon.hu-ról és itt újra megnyitom. Ez ahogy láttátok 2012 márciusában történt. Azt hittem, itt majd többen felfedeznek, ahogy én is sokkal több érdeklődési körömhöz illő blogot találtam itt, mint a Neonon.

De engem még itt sem fedeztetek fel annyira, mint reméltem.. Még az Ausztráliában élők sem, akiket pedig követek és többekhez kommentelni is szoktam. Bár az én kommentjeim a kedvenceimnél a szóellenőrzős zombi miatt ritkák, ezt nem tudom, mikor szünteti meg végre a gugli:O De azért időnként kommentelek,ha tudok, és ha nem lenne szóellenőrzés a legtöbb blogon, többet is kommentelnék.

De ide még úgy sem nagyon írtok, hogy még a szóellenőrzést is kikapcsoltam és a kommentelő felületet is úgy állítottam be, ahogy én is szeretem, hogy pölö screen readerrel is könnyű legyen kezelni :'(

Kérdés: mi a gond a blogommal? Mit tehetnék, hogy jöjjön egy kis visszhang?

Kérlek, ha olvassátok ezt, ne hagyjátok megjegyzés nélkül! Legalább ezt az egyet ne!:D előre is köszi.

2 megjegyzés:

oaron írta...

Szerintem ne keseredj el, én pl. nagyon ritkán kommentelek, főképp mert lusta vagyok hozzá... A blogot meg az ember (szerintem legalábbis) csak magának írja, aztán persze örül ha reagálnak rá valamit.

Djarimirri írta...

A lustaságot megértem, én is vagyok ezzel így:D
az viszont érdekes gondolat,hogy a blogot magának írja az ember. Mert így is nézhetjük, de talán ha tényleg magunknak írnánk, nem is raknánk fel a netre, hogy bárki olvashassa:O Ha inkább magamnak írnék, akkor csak nyitnék egy wordöt, kreálnék benne egy naplóm.doc nevű fájlt, ebbe mentegetném az írásaimat. De a netre pont azért teszem fel, hogy a gondolataimat mások is megismerhessék, és épp ezért esnének jól a visszajelzések is :)