Olasztrália leírása

április 26, 2013

Jacob! Hát miért éppen Renesmee?

Szóval még mindig nem tudok elszakadni a Twilight-dolgoktól.. Egész héten nem tudtam, most, mintha még egész Olasztráliát is legyőzte volna olyan értelemben, hogy többet gondolok rá, mint Olaszországra és Ausztráliára együtt:O De mivel a Cool Tv-n most úgy is megy a második rész, gondoltam, még jöhet egy ilyen bejegyzés ide is :)

Bár unokatesómnak meg mindenkinek azt mondtam, nem fogom megnézni a negyediket, mert könyvben sem tudtam végigolvasni.. Most már azért megnézném, mert a háromnegyedét azért a negyediknek is elolvastam. De túl sok volt valahogy a lelkemnek az, ahogy Bella bánt az elején Jacobbal meg hát már maga az, hogy nem őt választotta - na jó, hát ez már előbb kiderült, de a negyedikben jön elő leginkább, hogy milyen rosszul választott sztem:O ja és ha már itt tartunk: nekem valahogy egyáltalán nem szimpi Renesmee, nem is értem, hogy lehet Jacobnak pont ő a bevésődése! Főleg azok után, hogy szegény Jacob még azt is látta, ahogy született, az előzményekről meg nem is beszélve, amikbe Bella majdnem belehalt. Mondjuk úgy kell Bellának, ha egyszer rosszul választott:P na mindegy, ebbe most ne menjünk bele. Eredetileg egyébként is Jacobról és Renesmee-ről akartam írni, mert az ő kapcsolatuk számomra tényleg feldolgozhatatlan.

Na, két kérdésem van Renesmee-el kapcsolatban. Ugye tudjuk róla, hogy Edward révén félig vámpír, Bella révén meg félig ember. De akkor hogy lehet az, hogy a bőre Jacobénál is forróbb? Hisz farkasgén nincs is benne, honnan is lehetne? (még emberi is csak félig, sőt, mivel a születése után az anyja is vámpír lesz, az a kicsi is felejtős. Ettől függetlenül azt hiszem kétszer van szó arról, hogy milyen forró Renesmee bőre, ami számomra teljesen érthetetlen.)

De a másik kérdés pont ezzel kapcsolatos. Ugye amikor Jacobék falkája két részre oszlik, Leah, (aki egyébként lányfarkasként genetikai zsákutcának tartja magát), beszélget Jacobbal a bevésődésről. Szó van arról, hogy a bevésődés csak akkor történhet meg, ha a farkas olyan emberre talál, aki a farkasgéneket tovább tudja vinni. Hát ha ez tényleg így van.. akkor már csak azt szeretném tudni: Jacob! Hát miért épp Renesmee? Amikor bevésődtél vele, milyen lehetőséget láttál arra, hogy továbbviheti a farkasgént egy félig vámpír-félig ember kreáció? Persze itt nem az emberen, hanem a vámpíron van a hangsúly, mivel köztudott, hogy a vérfarkasok és a vámpírok ősellenségek. Erre Jacob pont egy féligvámpír lénnyel vésődik be?! Komolyan mondom, ez nekem annyira magas!:D De érdekes is persze, úgyhogy magyarázatot szeretnék!:O

Nincsenek megjegyzések: