Olasztrália leírása

április 17, 2013

Jacob - a Twilight igazi ajándéka

Mivel időnként már jóformán többet gondolok Jacob Blackre a Twilight-sorozatból, mint Ausztráliára, gondoltam, megosztom ezt az érdekességet róla. Még év elején olvastam a Facebook Twiligth-rajongói oldalon:

"Jacob megalkotásának a története:Steph­­enie Meyer szerint Jacob eredetileg csupán egy eszköz volt ahhoz, hogy a főszereplő Bella Swan rádöbbenjen Edward Cullen titkára. Azonban mind Meyer, mind az ügynöke és a szerkesztője kedvelte a szereplőt, így az írónő úgy döntött, a következő kötetben, az Újholdban is szerepet kap. Meyer úgy jellemezte a szereplőt, mint „a kedvenc ajándékom, amit az Újhold adott nekem. Az írónő saját honlapján elmondta, még sosem akart annyira kitörni egy szereplő a neki szánt szerepből, mint Jacob, így képtelen volt „bezárni őt egy icipici szerepbe”. Miután a az Újholdban nagyobb szerepet adott Jacobnak, Meyer visszatért az épp szerkesztési fázisban lévő Alkonyathoz, hogy jobban beleszőhesse a fiút és apját, Billy Blacket a történetbe."

Hát így is van! Jacob egy ajándék, aki mind a könyveket olvasva, mind a filmet látva belopta magát a szívembe! Bella helyében én egész biztosan őt választottam volna. A Twilightot először csak filmen láttam, és utána olvastam. Először Edwardtól olvadtam el, neki drukkoltam és hiányzott, amikor a második részben eltűnt. így volt ez akkor is, amikor olvastam a könyvet. De aztán, ahogy Jacob egyre inkább bekerült a képbe, hogy segítsen Bellának túljutni a nehézségeken (amiken igazából, ha akar, simán túljuthatott volna egy olyan ember kisugárzása, vidámsága, temperamentuma révén, mint Jacob) egyre inkább beleszerettem. Szavai sokszor csaltak mosolyt az arcomra, de volt, amikor meg is ríkattak, jó értelemben. Bárcsak találkoznék már olyan pasival, mint ő! Olyan bolond ez a Bella, hogy nem őt választotta!

Ki ért egyet? Aki igen, az légyszi írjon! Az is, aki nem, mert kíváncsi vagyok, hogy miért nem:D

Jacob Black Forever!

Nincsenek megjegyzések: