Olasztrália leírása

október 28, 2012

A természet csodái, az éltető napfény útja

Hát átálltunk. Mármint mi még talán nem teljesen, de az óra mindenképpen :) bár erre az időre azért könnyebb lesz nekünk is átállnunk, mert pénteken pl. reggel a nyári időszámítás szerinti 7-kor még olyan sötét volt, mint hajnali 4-kor. MA REGGEL MEG pont jó volt. Még úgy is, hogy már tegnap óta esik, kisebb-nagyobb szünetekkel. Nekem meg már most napfény-hiányom van, pedig csak nem rég romlott el az idő. És az a gond, hogy ez a napfény-hiány egyfajta világvége-hangulattal is együttjár nálam. Az esőt szeretem, mert felfrissíti a természetet, de a hosszú ideig tartó borútól egyszerűen "lehangolódom":D a most következő sorok kicsit íróira sikeredtek, pedig csak egy egyszerű bejegyzést terveztem:D

Nyáron többen szidták a 40-fokos (vagy afölötti) melegrekordokat, én meg épp akkor éreztem magam igazán otthon:D Érthető is, hiszen ez az ideji varázslatos magyarországi nyár a 40-fokos rekordjaival szinte elhozta nekem álmaim Ausztráliáját. És ezért igazán hálás vagyok. Főleg, mert még október 20-ig voltak napfény-fürdős napjaink.

De mostantól a felhők és az eső veszi át az uralmat, a napfény pedig visszatér oda,, ahonnan hozzánk is érkezett: Ausztráliába. A természet most ott születik újjá, hisz ott most tavasz van, s decembertől teljes pompájában oda érkezik a nyár is. De akkor már itt nálunk tél lesz, könyörtelenül, mínuszokkal, s a maga rideg, fagyos sötétségével. A nappalok rövidek, az idő mégis lassan telik, mintha sötétben és fagyban még ő sem találná az utat. Ám időnként, mint Terra Australis éltető, tündöklő reménysége, feltűnik a távoli vándor: a csodálatos napsugár. Sokáig ugyan nem maradhat, mert az uralkodó Fagykirálynő kemény páncélját még nem törheti át, de néhány reményteli perccel minden téli napon megajándékoz bennünket. Előbukkan a hófelhők mögül és kedvesen bemosolyog az ablakon, mintha csak azt üzenné: "márciusban újra visszatérek hozzátok!" Én ilyenkor ott állok az ablakban, végtelen szeretettel visszamosolygok rá azt üzenve: "várunk vissza, drága (ausztrál) napfény! Nagyon szeretünk!"

Nahát, hogy mik vannak! Ahogy most erről írtam, elállt az eső és a NAP most is kezd előbukkanni a felhő mögül! Kérlek, maradj még kicsit nálunk is, drága, égi reménység!

Ha pedig majd visszatérsz Ausztráliába, kérlek, ne engedd, hogy a nyári esők újabb árvizeket okozzanak! Nagyon szeretlek, éltető, drága napfény!

Nincsenek megjegyzések: