Olasztrália leírása

június 10, 2013

British Richy, az őrült csajozósgyerek

Még mindig sokat gyakorlom az angolt úgy, hogy anyanyelviekkel chatelek vagy skypeolok, néha Fb-n is írok kommenteket angolul érkező hírekhez.

Egy valamit nem szeretek: ha a pasik, akikkel haverkodni próbálok, rögtön csajozni akarnak. Másfél hete futottam bele egy ilyenbe: Richardnak hívják és még meg sem tudtuk egymást rendesen ismerni, de már ilyeneket kérdezett, hogy járnék-e vele, mikor megyek hozzá ki Angliába, meg ilyenek. Mondjuk ha repjegyet is küldene, mennék én szívesen, nem arról van szó, de hát azért ne hívjon már randira rögtön a "Hello, how are you?" után:D meg az sem különösebben tetszett, hogy egyből mesélt arról, h már mennyi ideje nincs barátnője, pedig hogy szeret csókolózni:P Valamelyik nap meg, amikor kérdezte, mit csinálok és mondtam, h épp egy ausztrál dalt próbálok a szövege alapján megkeresni, de nem sikerül, írta, hogy ő is mennyire vágyik Ausztráliába. Na, gondoltam, végre beszélgethetünk Ausztráliáról is, nemcsak a randiról meg a csókolózásról. írtam, hogy igen, Au nekem is nagy álmom már 13 éves korom óta. Akkor azt kérdezte, elmennék-e vele oda:D Hehe, ja persze, előtte még nem is találkoztunk, hisz már így is messzebb élünk egymástól, de ez nem is számít, igaz? De hülyeségből persze azt írtam, h miért ne:D mert tudom, hogy az ilyen dolgok úgysem jönnek össze, tehát igazából mindketten azt írunk, amit akarunk. Na, ezzel a szabadsággal aztán Richy is visszaélt, és ezzel kiütötte nálam a biztosítékot, ugyanis a következőt írta: "nagyon szívesen csókolóznék veled az óceánparton. Imádok csókolózni. És aztán szeretkezhetnénk is." Na innentől kezdve már nem is válaszoltam neki, bármit is írt. Mégis mit képzel magáról? Hogy gondolhat így egyből egy vadidegen lányra?

Igazából csak az a mázlim, hogy ő sem lát. Ha látna, biztos mégjobban megbotránkoztatott volna:P

Múlt szerdán volt ez a hülyeség, pénteken megírtam neki, hogy ha minden idegen csajjal így beszél, akkor nem hiszem, hogy valaha is lesz párkapcsolata. Megkértem, hogy ne írjon többet, ha csak a csókról meg a szexről tud beszélni. Azóta meg nem is voltam skypeon, sem ZoneBBS-en, ahol először írt. Pedig ZoneBBS-en annyi jófej sráccal beszéltem már előtte, meg lányokkal is. Éppen ezért leszek még ott, meg skypeon is, hisz még mindig ott az ausztrál Graham és az olasz Clara, a kansasi Patrick, az ecuadori Jamil és a new yorki Erik. Ők mind jó fejek és intelligensek, úgyhogy ha ez a Richard gyerek újra ír, amikor fenn vagyok, megmondom neki, hogy nem érek rá, mert velük beszélgetek :) és ezzel nem is hazudok, hisz valamelyiküknek tényleg mindig írok, ha fenn vannak, meg ők is nekem.

Nincsenek megjegyzések: