Olasztrália leírása

június 17, 2013

"Maradj talpon", kérlek, maradj talpon!

Pénteken volt a kedvenc kvízem, a Maradj talpon utolsó adása a szezonban. Megértem, hogy szeretnének egy kis nyári szünetet, de akkor is, úgy fognak hiányozni!

A szezon utolsó adásában tehetséges fiatalok játszottak. Voltak hangszeresek - egyikük kobzon játszott, másikuk primtamburán (ő hangszerkészítő is), képzőművészek, színházi tehetségek is voltak. Az Ötven Tehetséges Fiatal-program győztesei ők és mindannyiuknak van egy mentora a programban, aki segíti őket a karrierépítésben. A műsorban nagyon jól játszottak, és sokszor úgy tűnt, mintha személyre szabott kérdéseket is kaptak volna: pl. a színházi művésztől (nem színész, valami más neve volt) többször kérdeztek színházzal kapcsolatban, a jogásztól jogról, de persze ez biztos véletlen volt :)

Az ilyen különleges adások közül az is tetszett, amikor húsvétkor néptáncosokat, népzenészeket hívtak meg, vagy amikor egyik pénteken "mesefigurákat".

De természetesen a hagyományos adásokat is imádtam. Gundel-Takács Gábor olyan frappánsan kérdezgeti a játékosokat, mindenre tud valami olyat mondani, ami feldobja a nézőket. És a játékosok is olyan különlegesek, a sok furcsaságukkal együtt. Pl. volt egy lány, aki bevallotta, hogy csak akkor tud aludni, ha a szobájában ventillátor van bekapcsolva, évszaktól függetlenül; akkor most nem rég volt egy srác, aki egy gumicsirkét vitt magával mindenhová és különböző helyeken fényképezte - Gundi ezt így fogalmazta meg: "Akkor te egy világutazó gumicsirke gazdája vagy, akinek dokumentálod az életét?"XD na, az ilyen és ehhez hasonló furcsaságok hallatán szoktam megnyugodni, hogy nem vagyok egyedül:D mert tőlem Gundi ilyeneket kérdezne: "Jól tudom, hogy te az olasz nyelv szerelmese vagy, amit Andrea Bocelli hatására kezdtél el tanulni 15 évesen?"
Vagy: "és igaz az, hogy te szeretnél eljutni Ausztráliába, hogy megismerd az őslakosokat és megtanuld a nyelvüket?":D

Hát remélem, tényleg visszajönnek még valamikor ősszel. Igazából már azért is nagyon hálás vagyok, hogy márciusban visszajöttek, mert januárban a Facebookon azt írták, hogy már nem fognak és csak azért nem mondták a szilveszteri adásban, mert még nem voltak biztosak benne. Akkor kicsit összetörtem, de aztán márc. 18-án mégis visszatértek, és csak most jön újra egy kis szünet. Hajrá Maradj talpon, kérlek, gyertek vissza ősszel! Nem szeretnék Győzikét, Valóvilágot, Gyanú árnyékában-t vagy Éjjel-nappal Budapest-et nézni!:D tényleg nem :) Az ilyen bugyuta műsorok miatt szűnt meg az RTL-en A KÓD és a SAFE is, pedig azokat is nagyon szerettem. És biztos vagyok benne, hogy nem voltam vele egyedül!

Nincsenek megjegyzések: