Olasztrália leírása

július 08, 2012

Egy kaledóniai felfedező dala

Ezt a dalt még januárban fedeztem fel és nem tudom miért, de mindig olyan jó hangulatom lesz, amikor hallgatom:D pedig még nem is jártam Caledoniában:O persze úgy szép, ahogy van, de lehet, azért is tetszik nekem annyira, mert egy igazi felfedezőről szól, aki, bár szereti az otthonát, egy időre elhagyja, hogy aztán újra rácsodálkozhasson, miután bejárta a világot :)



Itt jön az én fordításom :) javítást most is szívesen elfogadok ;)

Nem tudom, látod-e a változásokat, amiken átmentem az elmúlt időben;
féltem, hogy eltávolodom az otthonomtól, ezért régi történeteket meséltem, és dalokat énekeltem,
amik arra emlékeztettek, honnan is jöttem és hogy ma miért is tűnik olyan távolinak az otthonom.

Chorus:
Engedd, hogy azt mondjam, szeretlek és egész idő alatt rád gondolok;
Caledonia, már hívsz is, s én boldogan térek vissza hozzád, az otthonomba;
de ha mégis elidegenednék tőled, tudd, hogy nagyon elszomorítana;
Caledonia, te vagy a mindenem.

Elköltöztem és folyton vándoroltam;
mindent kipróbáltam, amit ki kellett próbálnom,
elvesztettem a barátaimat, akiket el kellett vesztenem,
de útközben újakra találtam;
lányokat csókoltam, majd elhagytam őket;
ellopott álmok.. semmi kétség, sokat utaztam, néha a lelkiismeretem is a széllel együtt szállt. (jaj erre az uccsó sorra írjatok vmit légyszi, nekem nem sikerül jobban visszaadnom:S)

Chorus:
Engedd, hogy azt mondjam, szeretlek és egész idő alatt rád gondolok;
Caledonia, már hívsz is, s én boldogan térek vissza hozzád, az otthonomba;
de ha mégis elidegenednék tőled, tudd, hogy nagyon elszomorítana;
Caledonia, te vagy a mindenem.

Nincsenek megjegyzések: