Olasztrália leírása

július 02, 2012

Igazi nyári hétvégéim - úszórekordokkal és Balcsizással!

Amióta véget ért az egyetemi tanévem, a hétköznapokat szinte teljesen "angolul" töltöm (értsd: fordítok, írok, gyakorlok; erre többféle eszközöm van, most csak kettőt említek: a Napi Angol Percek sorozatot (nem a blogot, amit kitettem a bloglistámra, hanem egy másikat) és egy hatalmas tankönyvet. Utóbbit egyik csoptársamtól kaptam :)

A hétvégék viszont eddig mindig nyári programokkal teltek. Jún. 17-én a telkünkön csaptunk egy szuper bbq partyt keresztanyuékkal. Minden nagyon jól sikerült és a finom nyári ebéd közben jöttem rá, hogy szeretem a country zenétXD na jó, lehet, már előbb is tudtam, de keresztapum telefonján tényleg szuperjók voltak!:D az ausztrál hangulatot így tehát nemcsak a bbq és a vidám pletyi garantálta :)

A következő hétvége elég vásárolósra sikerült:D szombaton kaptam egy csodadiktafont:O ennek az a sztorija, hogy szerdán néztük, h csütörtöktől akciós lesz egy Olympus digitális diktafon a Lidle-ben (én csak Gianni-marketnek hívomXD). Ahogy néztük az adatait, egyszerűen ahha!-élményem lett. Hogy miért? Mert két gigás, vagyis 843 órányi anyag fér rá:D a régiekkel szemben még az mp3-at is felismeri - és csak 13 ezer FT! Szerintem több, mint megéri!:D így az enyém is lett és amikor hazahoztuk és kipróbáltam, akkor derült ki, hogy nemcsak felismeri az mp3-at, hanem alapból mp3-ba vesz fel és ez szuper! Így most lett egy szupi három az egyben-kütyüm: digitális diktafon, mp3-lejátszó és ha nagyon akarom, pendrive is egyben:D Vásárlós vasárnap meg bátyámnál voltam anyuval Bp-n. Vásárolgattunk és körülnéztünk (meg vacsiztunkXD) az Ikeában is. Jó gyors volt az a nap:D az egyetlen olyan nap volt addig, amikor egy percet sem angoloztam:O Na de hétfőn bepótoltam ám :)

A múlt hétvége meg már pénteken elkezdődött, szintén keresztanyuékkal. Péntek délután lementünk a Palára és keresztanyum révén megvalósult egy álmom! Minden edzés nélkül kisebbfajta úszórekordot döntöttem:D Beúsztam az első bójáig, ami jó nagy táv és mégsem fáradtam el, még akkor sem, amikor keresztanyuval visszafelé úsztunk. Annyira feldobódtam ettől, hogy félórával később keresztapummal is megtettem ugyanezt a távot. Furcsa volt, mert pénteken minden edzés nélkül jól ment kétszerre is, szombaton viszont már az elsőnél fáradtnak éreztem magam. Persze péntekről volt egy kis izomlázam is, de akkor is meglepett ez a dolog... de mindenesetre, amikor csak lehet, edzeni fogok a nyáron, hogy eljussak a második, majd a harmadik bójáig és nyár végén majd a Palán is!:D na jó, ez azért tényleg valódi rekord lenne, de edzéssel semmi sem lehetetlen! Ha keresztanyuéknak már többször sikerült, akkor egyszer nekem is fog! :)

A tegnapi nap is fürdéssel telt, viszont nem a Palán :) Szombat este keresztanyuéktól jött egy meglepetés ötlet: mi lenne, ha vasárnap leruccannánk Fonyódra, a Balatonra?

Ez annyira jól hangzott, hogy nem is tervezgettük sokáig. A sokáig tervezett dolgok egyébként is rosszabbul sikerülnek, mint a spontának, úgyhogy vasárnap hajnalban csak összeszedtük a strandcumót, vonatra ültünk és irány Fonyód! Persze ez nem volt szó szerint ilyen gyors a sok átszállás miatt, de délre akkor is már a fonyódi szabadstrandon voltunk. Olyan kellemes volt a víz, hogy én csak egy negyed órára mentem ki, akkor is csak azért, mert mindenki ment enni:D De utána fél hatig végig a vízben voltam. Igaz, úszni nem nagyon tudtam, mert sekély volt a víz és néhol sziklás is volt az alja - igen, ezért szabad strand: talán nem is a mélysége miatt veszélyes, hanem a sziklák miatt. De a víz meg szuperkellemes volt, szóval nincs okom szidni. Lebegtem a víz tetején (közben is napoztam:D) elvoltam, meg labdáztunk Zsófival :)

Du. 5:50-kor indultunk haza, de én még akkor is nehezen jöttem ki a vízből:D

Vissza Dorogra csak éjfélre értünk, de egyszerűen szuper volt minden! Még több ilyen hétvégét keresztanyuékkal! :)

Meg azt is szeretném, ha az egyetemi csoptársaimmal össze lehetne hozni hasonlót, dehát őket még semmi ilyesmire nem sikerült rávennem :( talán majd egyszer!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon örülök, hogy ilyen eseménydúsan telnek napjaid! Öröm egy ilyen életvidám lány blogját olvasni! Gratulálok! Csak így tovább!