Olasztrália leírása

július 02, 2012

Japánban már várnak!:O

Életem legviccesebb mailjét kaptam egyik nap Students Of The Worldről:O Nem tudom, hogyan, de az egyik Ausztráliába küldött mailemre Japánból jött a válasz, méghozzá nem is akármilyen! Fele angol, fele japán, de az angol részét lefordítottam, a japán mondatokat meg benne hagytam, csak hogy érdekesebb legyen:D Zárójelbe írtam is pár kommentet:D

"Szia! Hogy vagy! Üzleti úton voltam Londonban és New Yorkban és csak most jöttem vissza Japánba. És csak most láttam az emailed. Michael vagyok. Nemzetközi jogászként dolgozom.

GO KAITE DAIJOUBU DESUKA?WATASHIHA NIHONGO MO UMAKU HANASEMASU

Add meg a többi emailcímed is - a keitaidat (miiiit?:O) meg a számítógépeset is. (Jaaa, akkor a "keitai" az a postacím lenne?:O Még mitnem!XD)

Shinjuku közelében lakom. Hobbyaim: filmek, utazás, zenehallgatás, és a tieid? Kék a szemem, rövid, barna a hajam, azt mondják, jóképű vagyok. Itt vannak a fotóim (itt adott két linket)

Őszinte, kedves, barátságos, yasashi, és romantikus vagyok. (wow, még yasashi is! Mindig is egy yasashi pasira vágytam!XD)

Érdekel a nyelvcsere: ha te tanítasz engem japánul (wtf???:O), én nagyon szívesen tanítalak angolul. Lehetünk barátok, beszélgessünk az országokról, ahol élünk, a családunkról, meg mindenről.

Az álmom egy komoly kapcsolat, és a jövőben házasság (oké, de ugye nem velem?:D), hiszek az igaz szerelemben; gyerekeket is szeretnék (egyre jobb:P), a bátyám már házas és már van egy édes kislányuk!

Talán lehetünk barátok, vagy akár több is, szeretnék találkozni veled és szeretnélek megismerni. Talizzunk egyszer egy teára vagy vacsira, vagy menjünk moziba vagy vidámparkba (hogy ez a vidámpark hogy jött neki?!:DD) EMAIL DE DONNA HITO WAKARANAI KARA ATTEMITAI!?

Holnaptól 2 szabad hetem van, így bármikor találkozhatunk Shinjukuban! (jaj de jó! Csak valamit elfelejtettél: hol a repjegyem?:D) Melyik nap tudnál eljönni Shinjukuba? (hát, az attól függ, mikor küldöd a repjegyet) NAN NICHI TO JIKAN SHINJUKU DE AEMASUKA? Mondjuk most hétvégén? És szombaton vagy vasárnap mikor? Konshyuno doyobi matawa nihiyobi doo desuka?Doyobi matawa nichiyobi,nanju Shinjuku de OK desuka?

Találkozzunk vmelyik buszpályaudvar kijáratánál vagy valamelyik Starbucks-szal szemben, és menjünk teázni vagy vacsizni! Ha a ma este nem jó neked, írd meg, melyik nap és mikor tudsz eljönni Tokio központjába, Shinjukuba (jaaa, hogy az Tokio központja? Én azt hittem, egy külön város! Még jó, hogy írja, különben eltévednék!XD) Nappal és este is jöhetsz! (szupeeerXD)

Már alig várom, hogy találkozzunk! (hát még én!:D) Bye,
Mike"

Akkora nagy!XD amúgy nem is értem, hogy kerül ez a pasi Students Of The Worldre, amikor már nem is diákXD Meg ha Tokyóban él és ott dolgozik ügyvédként, miért akarja, hogy pont én tanítsam japánul?:O és akkor a többi hülyeséget már ki sem emelem :) Hogy mik vannak!

A legfurcsább, hogy már válaszoltam is rá, hogy én egy magyar lány vagyok, Magyarországon is élek és valószínűleg még sokáig nem jutok el Tokyóba és különben sem az vagyok, akit keres. De kívánom, hogy mihamarabb találja meg, akit keres. De ezek után néha-néha még mindig jön ilyen mail, hasonló szöveggel, csak mindig más-más címről. Szóval még csak meg sem tudom jelölni spammernek! Ez azért tényleg fura, nem?:O

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sztem ez a SORS! Valamiért Téged talált meg ez az email!!