Olasztrália leírása

augusztus 22, 2013

Amikor rádöbbensz: már nem vagy diák..

Most jöttem rá, hogy egy jó és egy rossz esemény miatt ideje frissítenem a bloggerprofilomat. Jó esemény, hogy befejeztem a BA-t és lett egy olaszos bölcsészdiplomám, - de rossz, hogy mesterre nem mehetek tovább. Bár több mint valószínű, hogy csak egy évig nem leszek diák, hisz jövőre újra megpróbálom, és akkor biztosan fel is vesznek, hiszen akkorra meglesz a felsőfokú angol nyelvvizsgám, ami most hiányzott.

A gond csak az, hogy már most is nagy terveim vannak az angollal, amik nem várhatnak egy évet, de ezeket csak úgy tudom megvalósítani, ha még jócskán rádolgozom. Mégpedig egyedül, ami megint csak jó nagy kihívás. Bár a kihívásokat szeretem - akkor meg miért lamentálok már megint?:S Talán csak azért, mert az angol még mindig nem olasz nekem - értsd: nem olyan könnyű egyedül dolgoznom rajta, mint annak idején az olaszon, amit első körben önképzéssel vittem a felsőfokú nyelvvizsgáig. Dehát sikerülnie kell, hisz Ausztráliáért ugye mindent! S ha innen nézzük, akkor bizonyos értelemben még mindig diák vagyok: önképző diák. Bárcsak lenne ilyen opció a Bloggerprofilbeállításoknál!:D de nincs, így hirtelen azt jelöltem be, hogy művészetekkel foglalkozom, ami a fordítás - és főleg a műfordítás - miatt igaz is :)

Nahát, most hogy írásban gondolkodtam, jobb lett a kedvem. Azt hiszem, tényleg gyakrabban kellene frissítenem a blogot:D egyébként meg nem véletlenül mondják, hogy az írás egyfajta önmegismerési folyamat is. Eu teljesen igaz!

Nincsenek megjegyzések: