Olasztrália leírása

augusztus 31, 2013

"Jasper Forks" és a Vámpírnaplók

Hogy hogy jönnek össze? Hát úgy, hogy a titokzatosan a gépemre került zenék között van egy Jasper Forks-dal is, mégpedig ez:



és csodálkozva megemlítettem csütörtökön egy barátnőmnek facen, hogy milyen furcsa, h van egy ilyen nevű dj. Hülyeségből kerestem olyat is, h "Jacob La Push", de őt sajnos nem találtam meg:D Viszont, ha már szóbakerült a Twilight, a barátnőm ajánlotta, hogyha bejönnek ezek a vámpíros-vérfarkasos sztorik, akkor nézzem meg a Vámpírnaplók sorozatot is, mert az is nagyon szerethető. Az az igazság, hogy hallottam már róla, de a tv-ben úgy reklámozták, mintha vmi bűnügyi sorozat lenne, valahogy mindig olyan beszélgetéseket emeltek ki belőle a bemutatóban, ami miatt nem mertem megnézni. Pedig tényleg nagyon jó, nem tudom, hogy téveszthetett meg ennyire a bemutatója! Oké, a Twilightnál vadabb, de pont ezért nem lehet abbahagyni sem:D vagyis lehet, csak nagyon nehéz: én tegnap fél10 körül kezdtem nézni
itt
és este fél hat körül tudtam csak abbahagyni az első évad 9. részénél, akkor is csak azért, mert sok volt már az info egyszerre:D

És azért hoztam össze a címben Jasper Forks-szal, mert ha nem kerültek volna a gépemre titokzatosan azok a zenék, amik között volt Jasperé, nem kezdtünk volna a vámpírokról beszélgetni a barátnőmmel és nem fedeztem volna fel, hogy a Vámpírnaplók nem is bűnügyi film!:D Köszönöm neked, Jasper! :)

Nincsenek megjegyzések: