Olasztrália leírása

augusztus 30, 2013

Pilismaróti campingélményeim 2011-ből

Bár most a napokban is volt egy sátorozós élményem, felteszem a 2011-eset is, mert ezelőtt akkor voltam legutóbb. És furcsa, mert az akkori naplóbejegyzésem is úgy kezdődik, mint a mostani:D ez már csak így van:O

2011. aug. 29. hétfő
A hétvégém csodák csodájára nem egy átlagos hétvége volt! Teljesült az az álmom, amit már nyár eleje óta emlegettem, csak eddig nem volt kivel megvalósítani.

Ez az álom pedig nem volt más, mint egy jó kis sátorozás! Szerettem volna, ha a csoptársaimmal jön össze, de mivel nagyon eltűntek a nyárra, így szó sem lehetett róla...

Viszont múlt szerdán a tesóm megemlítette, hogy a barátjával és a barátja haverjaival nyárzáró campingezést szerveznek és engem is meghívnak. Ezen nagyon meglepődtem, tényleg nem számítottam rá, nagyon jól esett. Először zavarban is voltam, mert hát azért a tesóm és a barátja mégiscsak egy pár és hát hogy mehetnék el harmadiknak?:D de aztán tesóm mondta, hogy ez nem egy romantikus programnak indul, hanem több közös ismerősük ott lesz, nemcsak párokról szól, bárki hívhat bárkit.

Na ettől máris jobban éreztem magam. Annyira, hogy eszembe jutott, hogyha már én ismehetek és tényleg bárki hívhat bárkit, akkor én is hívok egy barátnőt, mégpedig Szandit, aki itt lakik a közelben. Persze előtte megbeszéltem tesómmal, aki még örült is az ötletnek. Izgultam, hogy elérem-e Szandit, de szerencsére sikerült: még szerda este két csörgés után felvette a mobilját és vidáman mondta, hogy nem volt progija a hétvégére, így simán el tud jönni! Alig tudtam elhinni. Bárcsak egész nyáron így ment volna minden! :)

Egy valami zavart csak, mégpedig az, hogy mivel nem én voltam a szervező, az utolsó percig alig tudtam, hogy mi hogy lesz, főleg, mert percről percre változtak a tervek:D pl. Szandi küldött még csütörtökön egy sms-t, kérdezte, hozzon-e sátrat, v lesz hely vkinél. Én nem válaszoltam rögtön, mert emlékeztem, hogy két sátrunk van, egyik lehet a tesóméké, másik a miénk Szandival a hétvégére; igen, csakhogy a másikat már ezer éve nem láttuk, mert a telken volt és nem lehetett tudni, h apu hazahozza-e. Pénteken hívott Szandi, de akkor még nem érkezett meg a sátor, így tesóm kénytelen volt neki azt mondani, hogy neki kellene hoznia egyet. Ettől nagyon mérges lettem, mert hát milyen az, hogy elhívom a barátnőmet és mégis neki kell gondoskodnia a sátorról?... Na, de aztán végül apu hazahozta azt a fránya sátrat, úgy este nyolcra. Gyors meg akartam mondani Szandinak, de nem vette fel a telót. Így szombat reggel az volt az első gondolatom, hogy milyen rosszul jön így ki ez az egész... de ahogy erre gondoltam, Szandi visszahívott, így még azelőtt el tudtam újságolni, hogy hazajött a sátor, mielőtt elment volna egy ismerőséhez kölcsön kérni egyetXD Azért tudunk ám alkotni, ugye?:P

De ezután már nem volt más hátra szombat délelőtt, mint a csomagolás, ami gyorsan ment. Délután pedig jött értünk tesóm barátja. Fél3 körül már Pilismaróton voltunk, ahol már várt minket egy hihetetlenül jó hangulatú csapat. Hogy mennyit hülyültünk, azt le sem lehet írni! :) végre újra a saját korosztályommal lehettem, amit egész nyáron hiányoltam! 11-en voltunk, de nekem persze, hogy egy olyan srác tetszett meg, akinek már van barátnőjeXD ahha, van ez így:O Na jó, azért nem úgy tetszett, mint pasi, csak extrajófej volt és ezért persze nagyon szimpi is :)

Úsztunk is egy jót a maróti öbölben, a Duna vize egyszerűen szuper volt, egyáltalán nem fáztam benne.

Persze nem maradt el a bográcsozás sem, tesóm barátja nagoyn finom vacsit készített. A party time-ot a nyár slágerei és Michael Jackson dalai fűszerezték (az a srác, akiről írtam, h extrajófej, nagy Michael Jackson-fan, így csomó olyan dolgot megtudtam tőle az énekesről, amit nem is gondoltam volna és arra is rájöttem, hogy nagyon félreismertem őt. Mármint nem az extrajófej srácot, hanem Jacksont:D

Vacsi után végig a tábortűznél maradtunk, amit a fiúk alig győztek újraéleszteni, pláne, hogy sajnos elég nagy szél volt. De ezt leszámítva nagyon jól szórakoztunk. Meglepő módon csak 2ig maradtunk fenn:D de másnap fél10ig aludtunk, nem is értem, hogyan:D a sátorban nem volt olyan hideg, bár én az egész heti melegrekordok miatt még melegebbre számítottam. Csak a lábam fázott, még a hálózsákban is, de nem bántam, a sátorozásnak így is szuper hangulata volt :) Remélem jövőre mégtöbb ilyen összejön! Ausztráliai kalandornak készülökXD úgyhogy imádok sátorozni!

Miután fél 10 körül felébredtünk, utána is elvoltunk még egy ideig. "Reggeli" után újra átmentünk az öbölhöz, néhányan fürödtek is, de tesóm, a barátja, Szandi és én inkább csak napoztunk, meg drukkoltunk a csapat néhány tagjának, akik horgászni kezdtek:D

Ennek az élménybeszámolónak a végére valami nagyon szépet kellene írnom, mert ez a hétvégém tényleg úgy telt, ahogy az egész nyárnak kellett volna telnie. Nagyon köszönöm mindenkinek, aki ott volt, hogy én is ott lehettem a barátnőmmel! :)

Nincsenek megjegyzések: