Olasztrália leírása

március 29, 2013

Olasztrália történelmet ír! Olvasottsági rekord született!

De hogy jó hírt is írjak: most láttam, hogy a szerdai bejegyzésemet már 133-an láttátok! Ez hihetetlen, igazi rekord a blogom történetében! Ennek nagyon örülök, köszönöm mindenkinek, aki olvas, és azoknak is, akik csak most a napokban akadtak rá húsvéti versvadászat közben a blogomra! :) 133-an, egyetlen bejegyzést! Ez tényleg hihetetlen, Olasztrália ezzel igazi születésnapi ajándékot kapott:O

Apropó Olasztrália-szülinap: gondolkodtam, hogy ez alkalomból mivel dobhatnám fel és végül a Facebookosítás mellett döntöttem. Már nem ellenzem annyira a Fb-t, mint tavaly április-május körül. Hiszen olyan dolgok vannak fent, amiket sehol máshol nem találtam meg a neten, legyen szó akár kedvenc énekeseimről, vagy Olaszországról, de főleg Ausztráliáról. Fb nélkül nem tudtam volna úgy követni az ottani eseményeket, érdekességeket, mint így az elmúlt évben és most is. Szóval az FB már egyáltalán nem zavar, ezrét is gondoltam, hogy feldobom vele Olasztráliát is! Reggel kreáltam is egy oldalt a blognak, mert olvastam, hogy csak úgy tudok social plugint berakni a blogba. A bejegyzések és az archívum között most ott a social plugin, egy valami zavar csak benne: azt írja: "find us on Facebook" - pedig én csak egy ember vagyok, szóval max azt kellene írnia: "find me- vagy find Olasztrália on Facebook". De ennek még utánanézek :)
Ja meg azt is terveztem, hogy a bejegyzések alatt lenne egy-egy lájkológomb, csak mivel ahhoz magába a blogsablonba kell beszúrni egy kódot, még nem mertem belemenni, de majd idővel az is lesz. Ja meg mondanom sem kell, hogy a screen reader nem is olvassa a sablontervezőt, így oda sem jutottam el, ahol beilleszthetném a kódot:D

És ha már a screen readernél tartunk: imádom a bloggert, mert barátságos blogokat lehet kreálni rajta, olyanokat, amiken könnyű eligazodni, a bejegyzésszerkesztője is akadálymentes, meg ki lehet tenni a kedvenc blogjaimat az enyémre, stb. De azzal még mindig nem barátkoztam meg, hogy minden blogon alapértelmezett a szóellenőrzés, aminek a hangja még mindig borzasztó zavarosan és zombisan mondja a számokat! De remélem, ez egyszer változni fog, mondjuk a Wordpressről ismert Akismettel, vagy egyszerűen akadálymentesebb szóellenőrzéssel :)

Na de most nem panaszkodom tovább, éljen a 133 látogatós szerdai bejegyzés, és a kissé úgymond modernizált Olasztrália!:D köszönöm, hogy olvassátok!

Nincsenek megjegyzések: