Olasztrália leírása

március 18, 2013

"Tavaszi tél havat áraszt.."

Gondolom, interkontinentális olvasóim - ha vannak - tudják, hogy az ideji márc. 15-e - lehangoló módon - hóviharos volt. Igazából egész héten, sőt már előtte való héten is folyton mondták az időjárásjelntésben, hogy ilyen lesz, de én valahogy nem tudtam és nem is akartam elhinni. Gondoltam, aki ezt elhiszi, az egy pingvin, nem lesz itt semmi, csak riogatnak, ahogy már annyiszor mindenfélével. De sajnos bejött, és bár ennek köszönhetően eléggé visszajött a téli világvége-hangulatom, azért mégis hálát adok az Égieknek, hogy aznap nem kellett mennem sehová, mert az utakról végig csupa rosszat hallottam.

De ez a helyzet egyszerűen őrjítő. Ekkora hóvihar? Márciusban? Ja és ma hallottam olasz barátoktól, hogy már hozzájuk is elért..:S Borzalmas :( Sajnos ez egyre inkább annak a jele, hogy eltűntek az évszakok:S egyszerűen sírhatnékom van emiatt, ennek nem szabadna így lennie.

A rossz kedvem ellenére viszont szombaton - amikor viszont már tényleg ki kellett mozdulnom itthonról, - a "Tavaszi szél vizet áraszt" soraira útközben a következőt kreáltam (figyelem, komolyságot ne keressen benne senki!):

"Tavaszi tél havat áraszt,
rémálom, rémálom,
mindenki új földrészt választ
virágom, virágom.
Én már régen választottam,
szép álom, szép álom:
Ötödiken mindig nyár van,
virágom, virágom.

Tavaszi tél? Márciusban?
Ez nagyon nem járja,
s világvége-hangulatban
szívem azt kívánja:
Pakoljunk be bőröndökbe,
s menjünk el a nyárba,
csodálatos Déli Földre:
Ausztráliába!"

(kreáltam: 2013. márc. 16-18-án)

Na? Hogy tetszik?:D az álmodozás AZÉRT elég kreatívvá teszi az embert:D Azt is mondhatnám: őrülten kreatívvá:O

De ezen a kreáción kívül van ám itt még valami, amit tegnap fedeztem fel a zenecsatornán. Egyszerűen már az első hangjai után beleszeredtem, pedig akkor még nem is tudtam, hogy a címe az, hogy "Back Down South", vagyis vissza le délre! Persze a dél itt ha jól értem, nem Ausztráliát jelenti, de akkor sem véletlen, hgoy rátaláltam egy számra, aminek pont ez a címe és még tetszik is!:D

Nincsenek megjegyzések: