Olasztrália leírása

március 15, 2013

54 nap után újra itt!

Tegnap volt 54 napja, hogy utoljára bejelentkeztem Olasztráliába.. Ma van az ötvenötödik, és márc. 15-e, Ausztrália meg még mindig az ötödik kontinens:D szóval a sok ötös szám örömére gondoltam, újra megtöröm a jeget és frissítek egyet.

Nézzük, mi is történt velem, mióta nem írtam - próbálok időrendben elmesélni mindent, de ebben a bejelentkező bejegyzésben csak a címszavakkkat szedem össze, a többiben pedig írok is róluk, nézzük!
- Jan. 18: olasz irodalomtörténet vizsga az egyetemen; hírek a szakdolgozatomról és álomszép üzenet a jövőmről!
- Jan. 26: Australia Day; gondolkozom, hogy írjak-e róla, mert élőben sajnos nem lehettem ott ugyan, de a Facebookon és egyéb helyeken egész jól követtem :)
- jan. 29: ekkor volt az államvizsga és a terv szerint az enyém is akkor lett volna, de mivel hiányzik 10 kreditem, így csak hallgatóként néztem be rá. Na de majd júniusban! Akkor már én is ott leszek a vizsgázók között és semmi sem állíthat meg!
- febr. 5: ez a nap ismét közelebb hozta az olasz fordítói álmomat! Erről is írok hamarosan!
- febr. 10: új, Windows7-es, gyors laptopot kaptam!
- febr 14: sok fárasztó küzdelem után összehoztam a 12 kredites kényszerórarendem az egyetemen, de öröm az ürömben, hogy most is csak szerdánként és péntekenként kell bejárnom.
- febr. 19: ekkor kezdtem meg a felvi.hu-n a jelentkezést mesterképzésre; hihetetlen, hogy azt a rendszert mennyivel könnyebb használni, mint azt az átkozott neptunt.
- febr. 22: lett egy újabb ausztrál ismerősöm, Graham, akivel azóta többször skypeoltam és csomó közös van bennünk!
- márc. 5: 23 éves lettem és még egy régi barátnőm is meglepett!
- márc. 8: életem első zh-ja az angol szakon.. hm.. vegyes érzésekkel gondolok vissza rá..
- márc. 15: hosszú idő után újra frissítem Olasztráliát!:D

A most felsorolt események részletei nemsokára :)

Nincsenek megjegyzések: