Olasztrália leírása

január 11, 2013

Ilyen volt 2012 - 2. rész

2012 Június: egy vegyes hangulatú vizsgaidőszak közepette aláírásommal csatlakoztam az ausztrál
Stand for Freedom
bennszülött jogi mozgalomhoz, és igazi fanatikusként a Facebookon, blogomon és egyéb eszközökkel próbáltam a környezetemet is rávenni, hogy írják alá a petíciót. A százezer aláírás viszont nem gyűlt össze jún. 18-áig (lehet akkor sem gyűlt volna, ha mindenki ír, akinek küldtem), így végül sajnos nem sikerült az akció...

Viszont az egyetemi vizsgaidőszakot ötössel zártam, ami sok önbizalmat adott azok után, hogy két vizsga megint volt előtte, ami nem volt a legfényesebb.. Dehát ez már csak így van, hol lent, hol fent! :)

2012 Július: ez az a hónap, amiről "Nemzetközi július" címen írtam, mert kétségkívül az is volt, minden értelemben. 13-tól 27-ig rengeteg élményt szereztem a - hűvös, esős, de azért időnként egész nyárias - Németországban. A nyaralás előtt pedig ugye volt az ausztrál NAIDOC Week, amit az őslakosok tiszteletére rendeznek minden évben, és mivel mindent meg szeretnék tudni róluk, egy héten át folyamatosan dokumentáltam az ABC Extra lehető legtöbb NAIDOC műsorát.

Júliust még jobban élveztem volna akkor, ha az angolom is olyan, amilyennek végre lennie kellene, de hát ez még várat magára:O

2012 Augusztus: ettől függetlenül azért tettem egy középfokú próbanyelvvizsgát. Amiről kiderült, hogy élesben is meglett volna.De nem ugrottam bele az élesbe még, mert éreztem és mondták is, hogy a szókincsen még van mit csiszolni :)

Ezen kívül az olimpiát is egész szorgosan követtem, főleg az úszókat, a vízilabdát és a kajak-kenusokat. Fantasztikus teljesítményükből rengeteg erőt merítettem.

2012 Szeptember-november: ezekre a hónapokra az volt a mottóm: "Szakdolgozom, tehát vagyok." Azzal keltem, azzal feküdtem, így mást nem is tudnék írni most így hirtelen ezekről a hónapokról. Nem is szeretném nagyon részletezni, mindent megtaláltok róla a "Szakdoga" címke alatt.

2012 December: hát.. most erre mit írjak?.. Nézük csak.. á, már tudom!
Ezzel a hónappal végre véget ért 2012, hogy egy szebb, reménytelibb 2013-as év kezdődhessen:D

És el is kezdődött :)
Éljen 2013!

Nincsenek megjegyzések: