Olasztrália leírása

január 08, 2013

2011-es karácsonyi Gloriaaa!

Mivel karácsonyi bejegyzés nem volt, mert az ünnep előtt nem is volt netem, most osztok meg sztorikat. Először a 2011-est, aztán összehasonlításképp a 2012-est, már csak azért is, mert ahhoz a változatosság kedvéért egy informatikai mérgelődés is kapcsolódik.

2011. dec. 19. hétfő
Vajon megvalósíthatom-e a karácsonyi koncerttervemet? Na jó, nem kell nagy dologra gondolni, csak karácsonykor áltban nem kézzel fogható ajándékot készítek anyuéknak, hanem egy kis karácsonyi zongorás műsort; erre vagy saját dalt írok vagy tanulok valamit. Mivel tavaly írtam egy sajátot (olyat, amiben a karácsonyi hangulat még egy kis Goldsworthy-hatással is keveredett), idén a tanulás mellett döntöttem. Csak az most a gond, hogy nem találok midifájlt arról a karácsonyi dalról, amit már novemberben elterveztem. A dal címe "Angels we have heard on high", és a midi azért jönne jól, mert azt torzítás nélkül le lehet lassítani annyira, hogy pontosan kihalljak belőle minden akkordot és meg tudjam tanulni. Az idővel nem lenne gond: 2009-ben is ilyentájt kezdtem el Mozart Ave Verum Corpus című remekművét és 24-én gond nélkül sikerült a minikoncert! Szóval az idő nem lenne gond, ha lenne most is olyan jó zongorás midi, mint a Mozartról volt... Kérlek, drukkoljatok, hogy találjak még időben!:D

2011. Dec. 21. szerda
Igeeen!! Megvan a midi! Már igazából hétfő este megvolt és kedd délelőtt a felét már rá is hangoltam az ujjaimra :) most már a refrén jön, aminek az akkordjai szintén nem tűnnek nehéznek, szóval Szentestére meglesz! És úgy tervezem, hogy a szövegét "olasztrálul" fogom énekelni, vagyis az első két versszakot olaszul és a harmadikat angolul, ahogy ezen a felvételen is hallhatjátok:



Na jó, azért sajnos az enyém nem lesz ilyen szép, de az biztos, hogy a szívem hangján fogom énekelni :) apropó hang! Amikor kerestem hozzá a "midikottát":D először csomó olyan kíséretet találtam, ami tenorhoz van, ezért is izgultam, hogy olyat találjak, ami jó a hangomhoz. És a mostani pont olyan, szóval minden szuper! És mivel digitális pianinóm van, amin headsettel is tudok játszani, teljes titokban készülhetek karácsonyra, hisz így amikor ott ülök a pianino előtt, egyelőre csak én tudom, mit játszom! :) de majd Szenteste minden kiderül!:D olyan jó, hogy nincs lehetetlen! :) Nagyon boldog karácsonyt mindenkinek!

2011. dec. 27
A karácsonyi tervem nagyon jól sikerült, mindenkinek tetszett a "Gloriaaa!":D sőt, még jobban, mint gondoltam: anyu és tesóm mondták, hogy alig tudták elhinni, hogy tőlem hallják ezt a dalt :) Úgy érzik, fejlődött a hangom, amit én észre sem vettem! De tényleg, most, hogy egy éve nem járok énekkarra, meg nagyon ritkán énekelek, már úgy éreztem, hogy jóformán el is felejtettem énekelni:O Erre jön a karácsony és kiderül, hogy ez nem is igaz!:D Alig tudtam elhinni, amit tesómék mondtak! Ezért diktafonra vettem, ahogy most énekelek, aztán megkerestem egy 2009-es felvételt, hogy összehasonlítsam a 2011-es hangommal. És így hogy van mivel összehasonlítani, már elhiszem, hogy javult a hangképzésem és ez szuper érzés! Azért ez különös nem? Én szerettem volna megajándékozni anyuékat egy kis karácsonyi hangulattal (vagy ahogy én hívtam: "olasztrál koncerttel), erre ők ajándékoztak meg ezzel a hihetetlen érzéssel :)

Nincsenek megjegyzések: