Olasztrália leírása

január 09, 2013

Twilight forever - talán a bevésődés is ilyen lehet

Bár egy időben még Edward volt a kedvencem a Twilightból, a negyedik kötet eleje után mégis átálltam a Jacob-fanok táborába. Igazából már a 2-3. rész alapján is nagyon belopta magát a szívembe Jacob, és mindaz, ami vele és a falkájával kapcsolatos. De leginkább a bevésődés tetszett. Az erről a gyönyörű érzésről írtak annyira belopták magukat a szívembe, hogy december óta még egy dalról is ez jut az eszembe. Ezt a dalt el is hoztam nektek, egy kis fordítással (a kipontozott sorra a refrénnél nem volt ötletem, de ha tudjátok, légyszi írjátok meg!)



"Minden, ami vagyok, minden, ami leszek,
a világon minden, amire szükségem lehet,
ott ragyog a te szemeidben.
Amikor mosolyogsz, úgy érzem,
árad bennem minden szenvedély
kezed a kezemhez ér
s érzések ezrei ragadnak el

Refrén:
Vigyázok rád,
amíg csak élek
...
Szeretni foglak mindig,
Lelkem mélyéből
irányíthatatlanul,
Oly hosszú ideig vártam, hogy elmondhassam ezt neked!
S ha azt kérdezed, hogy tényleg szeretlek-e ennyire
Igen, szeretlek!

Mielőtt megismertelek, világomat
érzelmek nélkül éltem
nem tudtam, merre tartok,
egészen a napig, mikor megtaláltalak.
életemet megnyitottad
egy új mennyország felé,
egy változásokkal teli világban.
Teljes szívemből,
életem végéig

Vigyázok rád,
amíg csak élek
...
Szeretni foglak mindig,
Lelkem mélyéből
irányíthatatlanul,
Oly hosszú ideig vártam, hogy elmondhassam ezt neked!
S ha azt kérdezed, hogy tényleg szeretlek-e ennyire
Igen, szeretlek!"

P.s.: kiegészítés a Twilightos fantáziám alapján: "hát persze, hogy ennyire szeretlek, hisz te vagy a lenyomatom, a tükörképem, lelki társam, az életem!" Jaaaj ez olyan szép érzés... át szeretném élni! 2013, kérlek, hozd el nekem!

Nincsenek megjegyzések: