Olasztrália leírása

június 25, 2012

Gugli! Még mindig ember vagyok, értsd már meg!

Ma szerettem volna kommentelni Magdinak és Anitának, de még mindig nem tudtam, így most ismét egy kis gugli-szidás következik, mert már megint nem bírom magamban tartani.

Olyan jó lenne, ha újra tudnék kommentelni a kedvenc blogjaimba! Mi a szösznek állította át a gugli a képaláírást úgy, hogy én ne értsem? Olyan jó volt, amikor még csak angol számokat kellett beírni számjegyekkel, az könnyen ment.. de most ez a hét vagy nyolc szó, amiből, ha egyet nem értek, már nem küldhetem el a kommentem, pedig nagyon szeretném! De hogyan, amikor torz is a hang, háttérzaj is van benne, hát hogy értsem meg a szavakat?

Ha annyira odavannak a spamrobotok kiszűréséért, miért nem használ a gugli is inkább Akismetet, mint a Wordpress? Az legalább csak a háttérben szűr, de mindenkit hagy akadálymentesen kommentelni. Még azokat is, akik nincsenek regisztrálva a Wordpressen.. A gugli meg még azokat sem hagyja, akik regisztrálva vannak:S

Mindig azt kéri a gugli kommentelésnél: "kérjük, bizonyítsd be, hogy nem vagy robot". De ha regisztrálva vagyok a rendszerben, akkor miért nem hiszi el, hogy nem vagyok az?

Hát komolyan mondom, a Bloggernevem alapján (Djarimirri) ennél még az is logikusabb lenne a gugli részéről, ha azt kérné: "kérjük, bizonyítsd be, hogy fehér ember vagy":P

Hát itt és most kijelentem, hogy fehér ember vagyok, de ebben nem is az a lényeg, hogy fehér, hanem, hogy EMBER. Vagyis nem robot! Érted, gugli? EMBER VAGYOK!!!

Csak annyi a gond, hogy olyan !!!EMBER!!! vagyok, aki nem lát, ezért nem boldogul a képaláírással, pláne, ha még a hangkódot is átállítjátok! Guglisok, ez nektek szól!

Gugli! Ha mindenképp moderálni akarod továbbra is a blogokat, beleértve a kedvenceimet is, moderáld nyugodtan, de követelem, hogy a mostani torz hangkódok helyett állítsd vissza a régi, számjegy-beírós hangkódokat!

Olyan nagy kérés ez a 21. sz-ban? Mert szerintem nem. De megőrülök, hogy elválasztasz attól, hogy kapcsolatba lépjek a kedvenc bloggereimmel! Az oké, hogy olvasom az írásaikat, de beszélni is szeretnék velük! Erre jó a net, nemde? Akkor miért kell mindent agyonbonyolítani?:S

P.S.1: bocsi mindenkitől, de ezt muszáj volt kiírnom magamból.

P.S2.: Ha valaki tudja, kinek írhatnék ezzel a gonddal kapcsolatban, légyszi írjon! Lehet, apróságnak tűnik, pedig nem az. Legalábbis az olyan screen reader usereknek, mint amilyen én is vagyok, biztosan nem az!

4 megjegyzés:

Magdi írta...

sajnálom, hogy nem tudsz kommentelni;tudsz ötletet arra, hogy hol-mit kellene átállítsak, hogy megoldódjon ez a probléma?!

Djarimirri írta...

köszönöm, hogy írtál! :)
igen, ha jól emlékszem akkorról, amikor a sajátomat állítottam be: a beállításoknál van egy olyan menüpont, hogy "bejegyzések és megjegyzések"; és ott, a megjegyzéseknél kell lennie egy olyannak, hogy "képaláírás", ami áltban minden blogon alapértelmezetten be van kapcsolva, ez okozza a gondom :( de ha ezt kikapcsolnád, akkor legalább a te blogod akadálymentes lenne :)
előre is köszönöm, és jólesett, hogy rákérdeztél ;) kérlek, írj ide, ha megvan és akkor küldöm az összes választ, amit eddig írtam, csak még nem tudtam eljuttatni hozzád:O

Magdi írta...

képaláírást nem találok (?!), csak szóellenőrzést,azt átírtam "nem"-re,kiváncsi vagyok, hogy ez így jó?

Djarimirri írta...

jaj bocsi, az lesz az, nem képaláírás, hanem szóellenőrzés :) én írtam rosszul.. köszönöm, hogy átállítottad, mindjárt megpróbálok írni egy bejegyzésedhez, szerintem most már el fog jutni hozzád! :) köszönöm szépen a figyelmességed :)